roeiertje Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 kan mijn pc SA aan? DxDiag.txt Reageren
gta mega fan Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 ja volgens mij wel ja(sorry als ik het niet goed heb) Reageren
Giorgo Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Maar niet zo erg goed. Je beeld gaat helemaal trillen e.d. Reageren
gta mega fan Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 oja dat wou ik okal zeggen Reageren
ZOrange Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Het kan het zeker aan! Vriend van me heeft ook Geforce 2 en hij kan alles draaien! Maar soms hakt het wel eens. En alles moet op min. staan. Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 het gaat wel maar traag echt waar ik heb het ook eens op een pc die jou spec. heeft sa gespeeld en het ging niet wo heel snel Reageren
Shorty_D Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 Zoals al werd gezegd ja je kan het spelen maar het beeld haperd. Wat ik er nog aan toe wil voegen is dat je toch nodig moet upgraden om alles lekker vlot te laten lopen want anders blijven games haperen. Vooral de Geforce 2 is zeer onder de maat. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.