.Sharingan Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Volgens een studie van de Entertainment Software Association (ESA) speelt zo'n 35 procent van ouders van gamende kinderen ook computer- en videogames. ESA heeft een enquete gehouden onder 501 paar ouders waarin vragen hierover gesteld werden. Verder kan men uit de studie concluderen dat ouders games niet alleen leuk vinden om samen met de kinderen te spelen maar ook graag alleen een spelletje spelen. 85 procent van de ondervraagde ouders is van mening dat de ouders moeten beslissen wat voor games de kinderen spelen en daar ook verantwoordelijk voor zijn. De regering moet zich daar volgens de ouders maar weinig mee bemoeien. De ondervraagde ouders hebben een gemiddelde leeftijd van 37 jaar en het grootste gedeelte speelt het liefste kaartspellen, bordspellen of puzzelspellen. Daarna volgen de sportspellen met 25 procent en de actie- en strategiespellen met elk 20 procent. Reageren
Giorgo Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Vetjes . Mijn pa speelt niet echt spelletjes. Mijn pa is 37 jaar dus. Hij speelt wel vaak SA dan schiet hij wat mannetjes enz... af maar doet geen missies of dergelijke. Reageren
VforV Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Mijn ouders vinden games stom Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Allemaal leuk en aardig die verhaaltjes over ouders die spelletjes spelen. Maar dit topic hoort wel thuis in het Algemeen Game Fora. Bij deze dus verplaatst. Reageren
LucasV Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Hehe, kan me niet voorstellen. Mijn ouders zijn de grootste digibeten die ik ken... Reageren
RobbertR Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Mn moeder hangt de hele dag iig in een puzzel boekje Reageren
-Niels- Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Ik zie mijn vader echt geen Call of Duty, of San Andreas spelen. Mijn moeder speelt alleen maar van die standaard internet-games...zoals Mahhjong. Je word er schijtziek van. Ik: 'Mam mag ik nu?' Moeder: 'Ja zo' *10 minuten later* Ik: 'Ik ga nu' Mam: 'Ja, als ik af ben' *Let ik even niet op* Ik: 'Nu ga ik' Mam: 'Na dit rondje' *En dan let ik wel op, en dan ga ik * Reageren
X-TX Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 Mijn stiefvader van 36 is Game Boy fan. Nintendo DS had hij ook dagen van de vore gereserveerd bij Bart Smit en hij kwam zelfs een dag van de vore al vragen of ze hem al hadden. Hij speelt veel spellen als Zelda en Fire Emblad ofzo iets allemaal. Spellen die mij niks aangaan. Toen mijn ouders gingen scheiden had ik 2 van zijn Game Boy SP's op Marktplaats verkocht met 34 spellen voor 185 Euro. Dat vond hij niet zo leuk waarop ik zei; 'Moest je maar zelf houden en niet geven.' Het geld heb ik later gebruikt voor mijn Sony DSC H1. Ah ja, ik denk maar zo; Wat moet een vent van 36 met een Game Boy... Reageren
SamShine Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 Mijn vader speelt wel is Patience, voor de rest is hij tegen elk spelletje dat ik wil kopen! Reageren
RobertSA Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 Ons Pap speelt NFSMW op PSP wil ik ff pap geef da ding is.....ja jonge zo ik vind dat opzich wel leuk. En ik heb een PS1 bovenstaan op de kamer van ons pap en mam en daar staat zo'n oude tv daarop speelt hij altijd Crash bandicoot. Hij gamed denk ik 2/3 uur per week. Reageren
LucasV Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 Behoort Schaken en Sudoku tot games? Daar zijn mijn ouders redelijk goed in, maar niet beter dan mij Reageren
Mr. Vriecetti Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 ja me pa doet wel is pirates, poolen (in gta sa) ene mnc 3 dub... maatre hij is er niet zo goed in, en speelt ook nie zo vaak.. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 Nee joh lol ouders gaming tja Reageren
Svenie Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 mijn ouders doen dus totaal niets van games men vader heeft 1 keer met mij op fifa gespeeld en bepaald niet met zen zin Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 Nou wat betreft games zit ik goed, mijn vader speelt ze niet, maar koopt ze toch wel regelmatig. Ik geloof dat ik daar wel wat geluk mee heb. En mijn moeder och.. Die zit zelf altijd van die Mahjongg spellen te spelen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.