San_Andreas_Nigga Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Ik heb een signature gemaakt, nog wel zo laat Raten en tips graag. Reageren
-Niels- Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Ik heb een signature gemaakt, nog wel zo laat Raten en tips graag. Die background + plaatje loopt supergoed in mekaar over. Ik vind hem echt mooi geworden, het lettertype is ook mooi! 8/10 Reageren
Dizcid Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 ziet er gruwelijk uit . en ziet ook netjes uit 8,5/10 Reageren
Froodooo Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 Op het eerste gezicht vind ik hem erg goed gelukt, nu ga ik hem even kritisch bekijken. De achtergrond is mooi gedaan, volgens mij is het pixelstretch met een paar effecten, het ziet er goed uit! De kleuren zijn ook goed, ze passen goed bij elkaar, en ze zijn ook best wel mooi. Aan de render heb je volgens mij weinig tot niks gedaan, maar dat is goed, want hij past zo goed bij de achtergrond. De effecten zijn niet zo heel erg bijzonder, zo heel erg veel effecten zitten er volgens mij niet in. Over het algemeen vind ik hem nog steeds mooi, net zoals in het begin! Achtergrond: 8 Kleuren: 8 Render: 7 Effecten: 7 Tekst: 7.3 Algehele indruk: 7.5 Je krijgt van mij een 7.5! Reageren
Froop Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 Ik kan nu erg goed zien dat het pixelstretch is. Dat vind ik opzich wel jammer, aangezien je dit erg goed kan camoufleren. Gooi er een paar pixelstretch over in verschillende richtingen. Verder is het op sommige plekken te donker. Selecteer dat gedeelte en ga naar image -> adjustments -> brightness/contrast. Doe brightness wat omhoog. Je tekst is simpel, maar die zit hier erg gepast. De background is best druk, wat past bij de render. Dit is een goede keuze (bewust of onbewust, ik weet het niet). Ik rate niet met cijfers, want ik vind die cijfers eigenlijk voor niets staan. Reageren
Thabit Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 Saai. Pixelstretch, Render en wat brushes.. Ik houd niet zo van dat soort sigs. 4/10. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 12 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 (bewerkt) Saai. Pixelstretch, Render en wat brushes.. Ik houd niet zo van dat soort sigs.4/10. Nou, ik vind hem niet saai hoor, en van wat voor soort sigs hou jij dan? @Thabit hieronder, wat jij wil jongen. Bewerkt: 12 februari 2006 door General Lee Reageren
Thabit Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 (bewerkt) Abstract. Gewoon fijne effecten, maar geen pixelstretch! @ General Lee: Moet je niet boos worden omdat ik negatieve commentaar geef.. Bewerkt: 12 februari 2006 door Thabit Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 12 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 Heeft iemand nog rates en tips voor deze signature? Reageren
DaBeast Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 Nice, 9/10. Ik vind dat de border niet iets dikker moet. Greetz Reageren
Flitskikker Geplaatst: 14 februari 2006 Rapport Geplaatst: 14 februari 2006 Lettertype: 8,5 Render: 9,25 Border: 8,5 Achtergrond: 9,5 Overig dingen: 9,75 Totaal: 9,1 Erg hoog voor mijn ratesysteem! Reageren
.Sharingan Geplaatst: 14 februari 2006 Rapport Geplaatst: 14 februari 2006 (bewerkt) Een 8je ... Mooie achtergrond ... Mooie render. Mooie effect(en) Totaal een 8 Bewerkt: 1 maart 2006 door .Tales. Reageren
Silverwing Geplaatst: 14 februari 2006 Rapport Geplaatst: 14 februari 2006 Er zit helemaal geen diepte in je sig.. Er is geen specifiek punt in de signature, geen diepte, en het ziet er allemaal heel 'dof' uit. Brush + Render + Pixelstretch + Text = Jouw sig Probeer eens origineel te zijn.. 4/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.