454545 Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Geplaatst: 11 februari 2006 Hoi, Als ik het 100% savegame file inplaats bij user files. en hem benoem naar plaats 8 in de savegame lijst, En ik doe new game en dan load en klik hem aan, kom ik gewoon bij missie 1, met het filmpje van aiport. en dan op de bmx. Kan iemand mij een zip sturen van de hele user map. of een betere uitleg geven, Mvg CHris Reageren
Darth Maul Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 (bewerkt) Heb je winzip ? ANders moet je de save file in gta sa user files zetten en dan moet de file als winzip pictogram izjn. het hoort niet in dit foRA Bewerkt: 12 februari 2006 door Wiskids Reageren
ikt Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 (bewerkt) Iemand anders had dit probleem ook, zethe volgens mij. Vraag maar aan hem. De enige oplossing die ik nu kan bedenken is dat je het maar zelf uit moet spelen... (het is echt leuk hoor! ) EDIT: Welkom nog! Bewerkt: 12 februari 2006 door ikt Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 Welkom nog op het forum. Ik ben zo vrij geweest je andere topic (in SA Missie Hulp) te sluiten. Het probleem wordt veroorzaakt doordat je een sve-game van versie 1 wil laden in jouw spel, die waarschijnlijk versie 2 is. Dat gaat niet en veroorzaakt jouw foutmelding. Natuurlijk kun je zelf aan de gang gaan om alle levels te halen, maar je kunt ook een save-game downloaden, speciaal voor V2. Klik op de link voor het adres daarvan. Succes Save-games V2.0 Reageren
Goliat Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 Wat is het verschil tussen SA V2.0 en SA V1.0? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 Wat is het verschil tussen SA V2.0 en SA V1.0? V1: Is de eerste versie van San Andreas, daar zit de zogenaamde Hot Coffee mod. Ook zitten er wat bugs in. V2: In de tweede versie van San Andreas, bekend omdat hij goedkoper is geworden. Zit nu geen Hot Coffee mod meer in. En een stuk minder bugs. Dus het verschil is er hé Reageren
ZOrange Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 Neen hoor ik had dat probleem niet! maar kijk zo ga je te werk: -Je download een save game die gezipt is. -je pakt hem uit en je zult zien dat er ergens een bestand "GTASAsf1-8 staat. -Als je bv een save game hebt gedownload voor slot 3 dan staat er "GTASAsf3" -deze zet je dan bij gta user files -start nu GTA:SA. -Nu doe je niet newgame -maar laad je SLOTJE 3 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.