Jump to content

ps3 hoeveel ongeveer sparren ?

Recommended Posts

Geplaatst:

ik zil de ps3 op de dag kopen als die uitkomt maar hoeveel zal ik ;oeten ongeveer sparren domme vraag mss. maar ik wil het wel weten ik hoop max. 500 euro

Geplaatst:
ik zil de ps3 op de dag kopen als die uitkomt maar hoeveel zal ik ;oeten ongeveer sparren domme vraag mss. maar ik wil het wel weten ik hoop max. 500 euro

ja...jammer is dat niet onder de500€.

ze zeggen dat hij rond de 850€gaat kosten.(dat zeiden ze toch bij game mania)

maar de xbox is wel slechter dan de ps3.

off topic :ik zou de xbox360 pakken.

greetz roeiertje

Geplaatst:
maar de xbox is wel slechter dan de ps3.

off topic :ik zou de xbox360 pakken.

greetz roeiertje

De Xbox is slechter maar toch zou je die kopen :?

De eerste PS3 prijs die ik hoorde was rond de 750€.

Geplaatst:

750-800€!!!???

Ik hoop het niet, want dan gaat sony NIETS verkopen...

Ik verwacht zo rond de 500€... niet meer... ik heb al rond de 380€, en de rest zou m'n vader bijgeven... lol..

Geplaatst:
750-800€!!!???

Ik hoop het niet, want dan gaat sony NIETS verkopen...

Ik verwacht zo rond de 500€... niet meer... ik heb al rond de 380€, en de rest zou m'n vader bijgeven... lol..

450

bij 750 en 800 koopt zowat niemand die troep.

Geplaatst:

Ik denk dat hij geen 800 zal kosten ik denk bij de release hoogstens(volgens mij klopt het woord niet helemaal)

400 zal zijn maarja we zullen zien.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik denk eerder rond de 500 tot 600 euro .... belachelijk veel als je het mij vraagt !

Bewerkt: door .Tales.
Geplaatst:

las het zeker is da gta ook op xbox 360 uitkomt koop ik wel een xbox 360 anders niet en als de ps3 onder de 500 euro is koop ik een ps3 ingewikeld maar ja :kots:

Geplaatst:
ik denk eerder rond de 500 tot 600 euro .... belachelijk veel als je het mij vraagt !
Maar ik vraag het niet aan jouw hé (grapje hoor :puh: )
las het zeker is da gta ook op xbox 360 uitkomt koop ik wel een xbox 360 anders niet en als de ps3 onder de 500 euro is koop ik een ps3 ingewikeld maar ja :kots:
Ik denk wel dat ze de volgende GTA voor XBOX360 zullen maken. Het zal dan waarschijnlijk een paar maanden later zijn (Sony heeft nu eenmaal de rechten opgekocht) zoals de PC-versie.
Geplaatst:

ik denk eerder rond de 500 tot 600 euro .... belachelijk veel als je het mij vraagt !

Maar ik vraag het niet aan jouw hé (grapje hoor :puh: )
Ik denk wel dat ze de volgende GTA voor XBOX360 zullen maken. Het zal dan waarschijnlijk een paar maanden later zijn (Sony heeft nu eenmaal de rechten opgekocht) zoals de PC-versie.

Maar zoals altijd zal de ps versie beter zijn. Omdat pc/xbox versies geport worden.

En de prijs zal mvt de 360 niet heel hoog zijn. Anders koopt iedereen een 360. Ook vindt ik dat je niet mag z**ken over de prijs, de hele console (zowel ps,xbox als Nintendo) is het waard.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...