VforV Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Geplaatst: 15 februari 2006 Maar zoals altijd zal de ps versie beter zijn. Omdat pc/xbox versies geport worden. Ik denk het niet, GTA San Andreas heeft ook beter uitgewerkte graphics voor Xbox en PC. Je kan het filmpje bekijken op www.ign.com (het eerste filmpje "System Comparison") link Reageren
LucasV Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 Ik probeer wanhopig 600 euro bij één te sprokkelen... Reageren
VforV Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 Ik probeer wanhopig 600 euro bij één te sprokkelen... Als ik hem koop, koop ik hem niet direct bij de release hoor. Meestal is het zo dat er een maand later veel voordeligere bundels te verkrijgen zijn. Kijk maar naar PSP; nu met gratis game (keuze uit 8 games) of het PSP-Giga Pack. Reageren
LucasV Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 Ik probeer wanhopig 600 euro bij één te sprokkelen... Als ik hem koop, koop ik hem niet direct bij de release hoor. Meestal is het zo dat er een maand later veel voordeligere bundels te verkrijgen zijn. Kijk maar naar PSP; nu met gratis game (keuze uit 8 games) of het PSP-Giga Pack. Mwa, GTA 4 moet ik hoe dan ook op de launch in huis hebben. Als het geen launchtitel wordt, koop ik 'm later maar dan ook bij de launchdatum. Reageren
VforV Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 Mwa, GTA 4 moet ik hoe dan ook op de launch in huis hebben. Als het geen launchtitel wordt, koop ik 'm later maar dan ook bij de launchdatum. Je kan dan eventueel wachten tot GTA4 uitkomt en die samen met de PS3 kopen. In tussentijd kan je nog even verder spelen op je PS2 of PSP. Bij de release van de PS3 of een andere nieuwe console zijn er meestal niet zo veel launchtitels. Dan heb je de neiging een minder goed spel te kopen om toch maar 'iets' op je splinternieuwe console te kunnen spelen. Reageren
LucasV Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 Mwa, GTA 4 moet ik hoe dan ook op de launch in huis hebben. Als het geen launchtitel wordt, koop ik 'm later maar dan ook bij de launchdatum. Je kan dan eventueel wachten tot GTA4 uitkomt en die samen met de PS3 kopen. In tussentijd kan je nog even verder spelen op je PS2 of PSP. Bij de release van de PS3 of een andere nieuwe console zijn er meestal niet zo veel launchtitels. Dan heb je de neiging een minder goed spel te kopen om toch maar 'iets' op je splinternieuwe console te kunnen spelen. GTA 4 wordt misschien een launchtitel. Als het een launchtitel gaat worden zal ik de PS3 dus ook op de launch in huis halen. Zo niet, dan wacht ik tot GTA 4 wel uitkomt en koop op de lanceerdatum van GTA 4 een PS3 + GTA 4. Reageren
Bronko Geplaatst: 16 maart 2006 Rapport Geplaatst: 16 maart 2006 Ken Kutaragi heeft verteld dat de PS3 voor niet minder dan 50.000 Yen over de toonbank vliegt. Dat is $426,- en dat is in euro's €354,57 Dus ik denk dat ie €399 gaat kosten, De playstation 3 komt in begin November in Japan, Australië, de Verenigde Staten en Europa Reageren
gta3 Geplaatst: 21 maart 2006 Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 ik zal gewoon sparen. Als die uitkomt en je heb teweinig moet je door sparen. Ala je teveel heb ken je meer spelletjes kopen Reageren
MNC3 Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 Ken Kutaragi heeft verteld dat de PS3 voor niet minder dan 50.000 Yen over de toonbank vliegt.Dat is $426,- en dat is in euro's €354,57 Dus ik denk dat ie €399 gaat kosten, De playstation 3 komt in begin November in Japan, Australië, de Verenigde Staten en Europa 426 doller hier 450(met die verschepingskosten die er inzitten) euro zo gaat het meestal. ze rekenen dat niet om bij consoles. Reageren
.Syfes Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 750-800€!!!??? Ik hoop het niet, want dan gaat sony NIETS verkopen... Ik verwacht zo rond de 500€... niet meer... ik heb al rond de 380€, en de rest zou m'n vader bijgeven... lol.. 450 bij 750 en 800 koopt zowat niemand die troep. Toch wel de Playstiaion freaks wel.Ik gok dat de prijs 700$ is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.