kadee Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2006 hoi iedereen kan mij iemand zeggen waar ik het kerkhof kan vinden in vice citty Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flying Dutchman Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2006 Een echt kerkhof is er niet, er zijn wel een paar graven. Dee kun je vinden achter Romero's begravenisonderneming, hier moest je zijn voor de missie 'Two bit hit'. Het is vlak bij de Well Stacked Pizza in Little Haiti. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2006 (bewerkt) Volgens mij is er niet echt een kerkhof in Vice City, maar in Little Haïti vind je wel een kleine begraafplaats met 3 graven. Deze begraafplaats vind je achter de begrafenisonderneming, naast het Pizzarestaurant van Little Haïti. Edit: Flying Dutchman was eerder... Bewerkt: 12 februari 2006 door NandroDavids Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Darth Maul Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2006 Op staunten Island bij gta 3 is wel een kerkhof met een kerk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2006 Op staunten Island bij gta 3 is wel een kerkhof met een kerk. we hebben het hier wel over vice city Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iman Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2006 nee er is gewoon geen kerkhof in vice city ik denk wel misschien in san andreas maar niet in vice city. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2006 nee er is gewoon geen kerkhof in vice city ik denk wel misschien in san andreas maar niet in vice city. Zowel in San Andreas als in GTA III, Vice City heeft er geen, behalve de kleintjes achter Romero's Funerals. Zoals al gezegd is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2006 Er is een heel klein minikerkhofje in Vice City. Dit heb ik op WikiGTA gevonden: http://nl.wikigta.org/index.php/GTA_VC_Eas...r_%26_Funeraria Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Follow Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2006 Ik zag eens een keer een mod waardoor je bij de Sunshine auto's een kerkhof kreeg (Het veldje achter het gebouw) Ik weet niet meer waar ik het zag, maar misschien kan je het via google wel vinden als je het wilt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2006 Ik zag eens een keer een mod waardoor je bij de Sunshine auto's een kerkhof kreeg (Het veldje achter het gebouw)Ik weet niet meer waar ik het zag, maar misschien kan je het via google wel vinden als je het wilt. Onmogelijk terug te vinden. Maar waarom wil je zo graag een Kerkhof eingelijk? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.