Jump to content

kerk


kadee

Recommended Posts

Een echt kerkhof is er niet, er zijn wel een paar graven. Dee kun je vinden achter Romero's begravenisonderneming, hier moest je zijn voor de missie 'Two bit hit'. Het is vlak bij de Well Stacked Pizza in Little Haiti.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij is er niet echt een kerkhof in Vice City, maar in Little Haïti vind je wel een kleine begraafplaats met 3 graven.

Deze begraafplaats vind je achter de begrafenisonderneming, naast het Pizzarestaurant van Little Haïti.

Edit: Flying Dutchman was eerder...

Bewerkt: door NandroDavids
Link to comment
Delen op andere websites

nee er is gewoon geen kerkhof in vice city ik denk wel misschien in san andreas maar niet in vice city. :engel::engel:

Zowel in San Andreas als in GTA III, Vice City heeft er geen, behalve de kleintjes achter Romero's Funerals. :Y Zoals al gezegd is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zag eens een keer een mod waardoor je bij de Sunshine auto's een kerkhof kreeg (Het veldje achter het gebouw)

Ik weet niet meer waar ik het zag, maar misschien kan je het via google wel vinden als je het wilt.

Onmogelijk terug te vinden.

Maar waarom wil je zo graag een Kerkhof eingelijk?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...