jay-7 Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 misschien dat er hier al een topic over bestaat maar ik kon niks vinden. iig post hier je zelfgemaakte haircuts Reageren
RobbertR Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 Wel leuk gemaakt, alleen niet echt mijn smaak. en het lijkt er wel wat nep uit te zien Reageren
ZOrange Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 Dit heb je toch zelf gamaakt eh? want ik kan het bij geen enkele kapper vinden. Niet echt mijn smaak. Reageren
jay-7 Geplaatst: 12 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 (bewerkt) hier ff een nieuwe Bewerkt: 12 februari 2006 door jay-7 Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 (bewerkt) Knap dat je dat zelf kunt maken, maar dit kan (denk ik) beter in 'homemade screens'. Dit kapsel vind ik echter niet zo mooi, het ziet eruit of CJ het met een stift op z'n hoofd heeft getekend. Edit: Ik zie dat je al een nieuwe hebt gepost, die vind ik wel leuker. Bewerkt: 12 februari 2006 door Flying Dutchman Reageren
Dago58x Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 Hoe kun je je eigen kapper maken. kan je dat in PS2 doen... Het ziet er leuk uit... Reageren
Mr. Vriecetti Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 bij ps 2 kan natuurlijik niet, omdta het met een mod progama moet.. die laatste is toruwens wel vet van die haar cuts Reageren
jay-7 Geplaatst: 12 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 (bewerkt) nu eentje zonder die ''stift'' op zijn hoofd dit was mijn eerste die ik had gemaakt waarom proberen jullie ook niet een haircut te maken..? Bewerkt: 12 februari 2006 door jay-7 Reageren
jay-7 Geplaatst: 12 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 (bewerkt) als jullie nog ideeen hebben voor een haircut d.m.v. een foto ofzo post het dan ff Bewerkt: 12 februari 2006 door jay-7 Reageren
ZOrange Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 Kan je anders uitleggen hoe je het moet doen? Dan zal ik eens proberen, maar het zal meer een dode rat zijn die op zijn hoofd licht Reageren
jay-7 Geplaatst: 12 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 je hebt nodig: IMG tool, en txd workshop met de IMG tool doe je open en dan ga je naar de models folder in san andreas en kies player. Vervolgens zoek je naar bijvoorbeeld: player_face.txd of jhericurl.txd, goatee.txd enz. die selecteer je en dan druk je op command en dan extract. Nu heb je de txd bestand op je pc staan. Dan ga je de txd workshop openen en druk je op open en kies je je txd bestand die je net hebt uitgepakt. Druk dan op export en dan bmp. dan heb je de bmp afbeelding opgeslagen op je pc, die je kan gaan bewerken. Als je klaar bent dan open je die txd bestand weer en druk je op import en dan je bewerkte bmp afbeelding kiezen. als het goed is zie je dan je afbeelding staan. druk dan op save en je txd bestand is bewerkt. Open nu de IMG tool weer selecteer weer dat bestand en druk nu op command en replace. Nu zit je haircut in het spel. maakt iemand anders ook haircuts..? >>> Door .Levi.: Bericht samengevoegt. Je kunt ook de edit knop gebruiken rechtsboven aan je post. Je geen twee posts van jezelf onder elkaar.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.