Johan O. Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 ik speel vaak Call Of Duty 2 dus ik speelde 3 dagen geleden weer, blijft hij opeens hangen, daarna loopt hij heel Laggerig ik heb hem altijd al op zijn allerhoogst gespeeld, en zelf als ik hem op het allerlaagst speel heeft hij nog lag weet iemand hoe dit kan komen ? alle programma's doe ik uit als ik ga gamen , dus daar ligt het niet aan B.V.D. Johan O. Reageren
Arjen Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 [dit hoort in software] Misschien is het een virusscanner die telkens update? Reinstall helpt meestal wel. Reageren
Johan O. Geplaatst: 12 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 [dit hoort in software]Misschien is het een virusscanner die telkens update? Reinstall helpt meestal wel. bedankt voor de snelle reactie ok herinstalleren, ben ik dan me Savegame niet kwijt ? Reageren
X-TX Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 Dat kun je toch bij verwijderen kiezen. Of back-up ze dan. Ik heb bij elke spel een map Back-up waar de orginele .exe en niet-aangepaste files in staan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.