Giorgo Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 (bewerkt) In dit topic ga ik AL mijn sigs posten die ik maak. Ik heb vele sigs verwijderd dus ik post alleen de sigs van het niveau waar ik nu opzit. December '05 ___________________ Januari ___________________ ___________________ Februari ___________________ ___________________ Pictuningen November '05 ___________________ ___________________ Wallpapers December '05 Maart '06 Deze pagina is dus alijd Up-to Date. Bewerkt: 20 maart 2006 door Giorgo Reageren
Ferre Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 Zou ik die 50-cent render ook mogen? Reageren
Thabit Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 En tegen mij zeggen dat ik een beginner ben, dat zou ik eerder van jou zeggen. Ik vind alleen deze mooi: Mooie kleuren, maar de rest is niet veel aan! Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 En tegen mij zeggen dat ik een beginner ben, dat zou ik eerder van jou zeggen.Ik vind alleen deze mooi: Mooie kleuren, maar de rest is niet veel aan! Zeg Thabit, is het nodig om mensen af te kafferen? Ik vind dat Giorgo anders mooiere signatures dan jij maakt. Reageren
Thabit Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 (bewerkt) En tegen mij zeggen dat ik een beginner ben, dat zou ik eerder van jou zeggen. Ik vind alleen deze mooi: Mooie kleuren, maar de rest is niet veel aan! Zeg Thabit, is het nodig om mensen af te kafferen? Ik vind dat Giorgo anders mooiere signatures dan jij maakt. Ik geef mijn mening alleen.. Jij mag zijn sigs gerust mooier vinden dan de mijne, maar ik vind dat niet. @ Giorgio hieronder: Hoezo werk ik je de laatste tijd tegen.. Ik geef alleen een rating en jij gaat zo zielig zeiken.. Bewerkt: 12 februari 2006 door Thabit Reageren
Giorgo Geplaatst: 12 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 Waarom moet iedereen me zo de laatste tijd tegen werken hé. Ik probeer terug de draad op te pikken terug goed te posten... En thabit ik denk dat je nogmaals naar mijn post moet kijken want... ik denk dat je een brilletje nodig hebt. En denk je nou dat het me deert door te zeggen dat ik het ben. Ik post deze sigs voor commentaar en tips te krijgen ik word niet boos van een minpunt jij zo te zien wel. Grow Up. Reageren
Arjen Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 Thabit en General Lee hou hier alsjeblieft mee op. Bemoeien jullie maar met andere zaken. Voor onderlinge contaten gebruik je de Personal Message maar. @ Giorgio: Het zijn mooie ontwerpen, alleen wat veel pixelstretch, waar ik over het algemeen niet van hou. In pictuning ben je toch aardig goed. Reageren
Grove St. Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 (bewerkt) Ja, het is wel leuk geweest Let niet op elkaar.... En giorgo ik vind ze wel mooi! die met die blauwe ogen is echt vet gemaakt een 8/10 EDIT: Arjan was eerder Bewerkt: 12 februari 2006 door Grove St. Reageren
Yohan Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 Cool vooral die met die Anime chicks.. Van mij geen moeilijkheden als render enz omdat ik geen idee heb wat het inhoud, ze zijn dus gewoon cool.. Reageren
Eli R Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 (bewerkt) Sorry, maar geen van dezen vind ik mooi(ook niet lelijk). Alleen die van half life 2 is een beetje mooi. En wat is up met een wallpaper van 850 x 850? Ooit iemand met zo'n resoutie gezien? 640x480 800x600 1024x768 Zijn de meest voorkomende (daar zitten geen resoluties tussen in dus 850x850 bestaat niet.) Die 'wallpaper' is ongelofelijk uitgerekt/ingedrukt áls je hem al zult gebruiken Overall: 5/10 Bewerkt: 12 februari 2006 door Eli R Reageren
Silverwing Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 Deze sig vindt ik best wel mooi, hij ziet er wel een beetje eentonig uit. De text vindt ik het enige grote minpunt eraan. 7/10 Een plaatje met tech brushes over... Het idee erachter is leuk, maar de tech brushes zien er wazig uit, en de text is ECHT niet mooi. 5.5/10 Zulke renders zijn bedoeld voor in het midden van een sig te plaatsen, omdat het originele plaatje duidelijk helemaal aan de rechtse kant was. Pixelstretch, brushes op overlay en tekst. Deze stijl is niet echt bepaald mooi, de kleuren zijn ook saai. 6/10 Hetzelfde als hierboven. Veel te hoog contrast, te scherp, de tekst is onleesbaar en de border past niet. 3/10 De render past niet op de achtergrond, en het pattern vernietigt het helemaal. De achtergrond zijn gewoon lijntjes, en je tekst is weeral niet mooi. 4/10 De rest doe ik later. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.