Johan O. Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 (bewerkt) Ik verveelde me dus ik ging eens een paar sigs maken, dit kwam eruit: Small Bill vs. Johan O. Leen, van Frisia Financieringen Leen, van Frisia Financieringen 2 Rate plz Bewerkt: 12 februari 2006 door Johan O. Reageren
Johan O. Geplaatst: 12 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 (bewerkt) OOPZZ dubbelpost :$ Bewerkt: 12 februari 2006 door Johan O. Reageren
Eli R Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 MsPaint kwaliteit, en ook nog eens slechte humor. 3/10 Reageren
RobbertR Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 Grappige sigs. Alleen wat simpel. Die van leen kan je volgens mij ook met paint maken. Bill: 7/10 Leen: 6/10 Reageren
Johan O. Geplaatst: 12 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 (bewerkt) MsPaint kwaliteit, en ook nog eens slechte humor. 3/10 Hey Eli R, als je nix zinnegs te posten/raten heb doe dat dan ook niet ok? BTW bekijk dit ff: RatenHierbij wil ik even mededelen dat raten dit keer op een leuke manier moet gebeuren. Rate je iemands design vertel er dan wat bij, probeer die gene tips te geven of misschien hoeft het helemaal niet, maar vertel wat meer bij het raten van iemands design. Hier laat ik een 2 voorbeelden zien hoe het moet en hoe niet. Goede voorbeeld: Klaas dat ziet er prachtig uit! Vooral die warme kleuren die je om het mannetje heen hebt gedaan. Zelf vind ik de render wel iets te hoekig en mag je het wat meer inblenden. De tekst vind ik wel erg leuk gedaan het past ook goed bij de achtergrond. Ik mis alleen nog een border, maar dat kun je altijd nog maken. Ik geef jou een 8,5 voor je signature. Slechte voorbeeld: Ziet er leuk uit een 7 krijg je. Thnx voor de Rates Edit: ik heb ze gemaakt met Paint.NET, omdat ik me PS niet meer aan de praat krijg, So What ? Bewerkt: 12 februari 2006 door Johan O. Reageren
Eli R Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 Aangezien dit niet een soort design is waar je veel over kunt zeggen, is mijn kritiek juist. Ik heb gelijk op alle punten (sommigen vinden het 'humor' punt misschien anders). Maar het ís toch MsPaint kwaliteit? Nou dan? Wat zeur je dan? IK GEEF M'N MENING JA! Reageren
Froop Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 Aangezien dit niet een soort design is waar je veel over kunt zeggen, is mijn kritiek juist. Ik heb gelijk op alle punten (sommigen vinden het 'humor' punt misschien anders). Maar het ís toch MsPaint kwaliteit? Nou dan? Wat zeur je dan?IK GEEF M'N MENING JA! Hier ben ik het gedeeltelijk mee eens. Als je iemand niet op de goede punten kan wijzen waar hij mee verder moet gaan, dan moet het met de slechte punten. Die van bill is best slordig. De tekst staat overal verspreid, wat te druk is. Die tweede vind ik best respectloos. Je beledigt iemand als homoseksueel, wat ik vind dat het geen scheldwoord moet zijn. Als ik jou ermee zal beledigen zal je ook boos worden. Reageren
Dizcid Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 hahaha die van Frisia Financieringen is echt lol 7/10 Reageren
Johan O. Geplaatst: 12 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 (bewerkt) @Froop: je hebt wel gelijk daarom nu een andere versie: Bewerkt: 12 februari 2006 door Johan O. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.