Jump to content

the black project

lievelingsland  

9 leden hebben gestemd

1. 1. wat is jouw lievelingsland in san andreas?

• Los Santos
      4
    • Country Side
      0
    • San Fierro
      0
    • Desert
      1
    • Las Venturas
      2
    • Return to Los Santos
      0

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

elke keer als ik de mannetjes aan het dood ben schieten , dus ik ben ook de lampen met een sniper aan het kapotmaken en soms is het wel is dat het licht naar mij schijnt. en soms is het missie failled! hoe komt dat? of mag je er maar blijven tot de nacht voorbij is?

Bewerkt: door tallex
Geplaatst:

ja dat denk ik ook was ook bij mij maar toen ging ik het opnieuw proberen en het was gelukt.

Geplaatst:
:sigaar: eerst moet je alle lampen kapot maken en maken dat je niet ontdekt word dan met een silence gun of een mes de mannetjes dood de maken en dan naar die ding waar je in moet gaan sigaretje :sigaar: lol
Geplaatst:

Zie dit: klik!

Hier heb je hopelijk wel genoeg tips om de missie te halen. ;)

En als ie dan weer niet lukt, kun je altijd nog je save game hier plaatsen: klik!

Suc6! ;)

Groeten BaasBart :cya:

Geplaatst:

heb ik al gelezen!!! maar er staat niet alles op! mag je maar tot de vroege morgent er blijven? :?

Geplaatst:

hoe? maar bij mij was het voor 4 uur dat het missie failed was!

of komt het omdat ze met het licht mij hebben gezien? :?

Geplaatst:

ja als ze jou dan met het licht zien dan ben je dan betrapt en dan is het mission faild :N

in de walktrough staat er niks van dat je op tijd moet zijn om die alarm uit te zetten je moet gewoon sluipen en niet gezien worden.

Geplaatst:

dan spreekt die meneer door de micro (al een uur of 2 op voorant) (1 a 2 min. werkelijk)

Geplaatst:

Het is een redelijk simpele missie. Als je hem niet snapt kun je hem bijvoorbeeld eerst met cheats halen, als je hem dan gehaald hebt probeer je hem nog eens zonder cheats.

Ik was zonet even in de war, maar je moet voor dat de zon opkomt in het laboratorium zijn. Dus voor 05.30. Dus dan moet je dat dingetje uit die wachtkamer al hebben gehaald.

Jullie zeggen allemaal dat je in de schijwerper komt dat dan de missie Failled gaat. Dit is allemaal onzin, als je in dat ligt komen zullen alle soldaten jou proberen te pakken. Ze willen je dan vermoorden.

Zoals BaasB ook al zei, neem ook voor de rest van de missie een kijkje in de WT.

Geplaatst:

dus als je in het licht staat komen er nog meer soldaten? of komen de rode stipjes naar uw

ik ben voor las venetus (en wil er iemand mijn vorige vraag nog beantwoorden?)

>>> Door GTA-Sheep: Graag iets minder ongeduldig en zeker niet gaan dubbelposten. Beide berichten samengevoegd<<<

Geplaatst:

ik weet de ingang al!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hihi!!! :)

en ik heb de missie gehaald! :D eigenlijk is dat geen moeilijke missie!

daar drinken we iets op! :bier:

Geplaatst:
hoe geraak je binnen in dat vierkantje?

Als je boven op dat vierkantje gaat staan zie je dat er 2 blokken met roosters staan. Schiet ze allebeide stuk, je kunt nu in dat gat stappen wat er is ontstaan. Je bent nu in het lab van Arena 69. Nu gewoon het pad volgen en dan kom je bij de Jetpack uit.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...