Big Boss Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 (bewerkt) Yow, Ik heb Razor eindelijk verslagen en heb men BMW terug ( ), maar dan moet ik ontsnappen met heat-level 6. Maar dat lukt niet! Na 5 minuten belt Mia je wel en zegt dat je naar de oude brug moet, maar hoe vind ik die brug voordat ik de SMS krijg? Ik wil graag in de buurt van die brug zijn als ik die SMS krijg zodat het makkelijker is om er naartoe te rijden. Edit: Het is gelukt! Bewerkt: 19 februari 2006 door Big Boss Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 Die brug is aan de linkerkant van de kaart. Die weg die nergens naar toe gaat. Daar moet je heen rijden, daar staat een graafmachine en een hoop zand. Succes Reageren
cheetha Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 [zorg dat je bij het rosewood stadion in de buurt bent Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.