Jump to content

Weggehaalde textures

Recommended Posts

Geplaatst:

Niet echt zelfgemaakt ofzo maar toch vond ik het interessant om te laten zien. Ik denk wel dat iemand dit al gevonden heeft. Laatst ging de capknitgrn vervangen door capknitblk (die uit het spel is gehaald). Toen vond ik ineens capnband en capnbandgang. De capnband is een rode pet met een rodebandana eronder. De capnbandgang is een groene pet met een groene bandana eronder. Ik heb ze geopend met TXD Workshop en ze zagen er wel interessant uit. Toen heb ik de DFF gevonden en heb die vervangen met capside.dff, omdat ik die toch nooit draag. Daarna heb ik capnband vervangen met capredside. Toen ook de capnbandgang met capgangside vervangen.

Overigens heb ik ook nog een grijze pet gevonden (volgens mij heb je daar alleen capgrey en capback van)

en een politie pet. Die kan je ook gewoon vervangen, alleen moet je bij de politie pet nog de DFF vervangen.

Sorry als dit nutteloos was ofzo.

red0qt.th.jpg

green2yu.th.jpg

grey8rv.th.jpg

Geplaatst:

Moet wel. Misschien zit je dan bij gta3.img. Als je bij player.img zit moet je cappolice.dff of cappolice.txd intypen dan vind hij hem zeker.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...