Jump to content

GTA SA Versies

Recommended Posts

Geplaatst:

dag iedereen kan iemand me helpen ik heb namelijk 2 weken geleden gta san andreas gekocht voor pc en die saved games gingen niet die ik had gedownload en er zei iemand dat ik het ligt aan de versie die je hebt.En ik heb hem dan de downgrade naar versie 1 maar nu wil ik weten wat het verschil is tussen versie 1 en versie 2 + graag had ik nog een link gehad waar ik gta sa terug kan upgraden naar de versie die ik had toen ik het spel kocht.Als dat niet gaat help het dan als ik gta sa opnieuw instaleer?? heb ik dan na de instalatie terug versie 2 (die ik had gekocht)

Dank u voor uw oprechte medewerking,,,

Geplaatst:

In versie 2 zijn er een paar bugs gefixt, en nog wat glitches etc. Je kan alleen niet de savegames van versie 1 op versie 2 doen. Als je hem weer helemaal deinstaleerd is hij weer helemaal goed.

Geplaatst:
dag iedereen kan iemand me helpen ik heb namelijk 2 weken geleden gta san andreas gekocht voor pc en die saved games gingen niet die ik had gedownload en er zei iemand dat ik het ligt aan de versie die je hebt.En ik heb hem dan de downgrade naar versie 1 maar nu wil ik weten wat het verschil is tussen versie 1 en versie 2 + graag had ik nog een link gehad waar ik gta sa terug kan upgraden naar de versie die ik had toen ik het spel kocht.Als dat niet gaat help het dan als ik gta sa opnieuw instaleer?? heb ik dan na de instalatie terug versie 2 (die ik had gekocht)

Je moet gewoon het spel weer opnieuw installeren als je Versie 2 weer wilt hebben. Daar zijn bekende bugs uit gehaald en de Hot Coffee mod, die zo bekend was geworden door de Media. Dus als je versie 2 weer wilt hebben kun je hem het beste verwijderen via de-installeren. Dan haalt hij werkelijk alles eraf en kun je eventueel de map van R* in Program Files ook nog verwijderen. Dan heb je zeker weten no-GTA op je PC. :)

Als je je spel naar versie 1 hebt geupgrade is dat eigenlijk alleen maar een voordeel. Je kunt nu bijvoorbeeld MTA spelen. Je vroeg ook naar de patch om je spel te downgraden. Deze vind je hier (klik), je kunt hem meteen downloaden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...