kadee Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2006 hoi iedereen weet iemand welke knop ik moet indrukken om de voorkant van tommy tezien als ik wandel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2006 Het hangt ervan af welke knop je hebt ingesteld... het moet de look behind knop zijn.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kadee Geplaatst: 12 februari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2006 Het hangt ervan af welke knop je hebt ingesteld... het moet de look behind knop zijn.. maar dan kijkt hij dan toch ook achterom??? ik zou graag hebben dat hij niet achterom kijkt gewoon vooraanzich Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Matiscus Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2006 Tot zover ik weet is het 'Q' of 'E' tegelijk in duwen. Ik kan wel verkeerd zijn. Want ik kijk nooit naar de voorkant van Tommy. Verder kan ik jou niet helpen. Nog veel succes. Greetz Matiscus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2006 Ik heb het hier over SA maar zal wel het zelfde zijn als bij VC: Ik doe het door op Mouse te drukken (op de scroll drukken). Weet niet of dit default was. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2006 Op de PC kun je achter je kijken door Numpad 1 in te drukken, maar volgens mij draait Tommy zich dan inderdaad om, waardoor je zijn gezicht niet ziet. Wil je toch graag eens zijn gezicht zien, bekijk het lopen dan in de Replay (F1) en dan kun je de camera in elke stand zetten zoals je zelf wilt en kun je zijn gezicht zien... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2006 Er is wel een manier om Tommy's gezicht te kunnen zien. druk op numpad-1, en ga dan schieten. Dan heb je Tommy van vooraanzicht en je ziet zijn gezicht. Zie screen: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2006 L3 op de Playstation2. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.