liltuner Geplaatst: 10 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2004 :angry: mensen san andreas komt een week later uit, san andreas komt ALLEEEN voor de ps2 uit, de release datum voor de ps2 is 26 oktober is amerika en 29 oktober in europa dus dat is balen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W1ckeD Geplaatst: 10 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2004 Dat is idd balen weet je mischien waarom!? Ik vind dit ook zeer jammer nouja....dat word wachten..weer :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst: 10 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2004 Hij komt toch hopelijk wel een halfjaar later op de PC? Ik hoop niet dat dat ook langer gaat duren.... <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ripper Geplaatst: 10 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2004 hij komt ook voor de PC dat is balen voor jullie man :unsure: kan ik weer een week wachten tot ik weer nieuwe supere dingen van jullie hoor als jullie het spelen <_< :wacko: :wacko: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 10 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2004 shit man begint R* ookal aan het uitstel virus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killerbee Geplaatst: 10 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2004 maarja het zijn maar 3 of 4 dagen dat ze het uitstellen dus da maakt nie zo veel uit ik ken wel een paar dagen extra wachten hoor :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 10 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2004 maarja het zijn maar 3 of 4 dagen dat ze het uitstellen dus da maakt nie zo veel uit ik ken wel een paar dagen extra wachten hoor :rolleyes: mannn, nu kan ik weer een week extra kwijlen, waarom gaan ze de game nou niet op de afgesproken datum release R* please verlos ons uit ons lijden en geef ons dat spel :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timovich Geplaatst: 10 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2004 Idd erg jammer! Maar ik heb wel lekker de PS2 maar ik zal iedereen met alleen een PC wel info geven hoor! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 10 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2004 Sad News, gelukkig is het máár een weekje. Achja, mannen, we konden de afgelopen maanden ook aan, wat is een weekje dan? :lol: Oja, liltuner, hij komt niet ALLEEN op de ps2. De Pc-Versie zal, zoals je op www.gtagames.nl kan lezen, rond Mei/Juni 2004 uitkomen ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 10 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 september 2004 ja nu zie ik het,ik snap het niet hoor,altijd word een release van een mooi spel later! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 10 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2004 offtopic: L"tuner waarom ben je geen Superlid meer??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 10 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 september 2004 offtopic @ romero,tja beetje vreemd,heb perongeluk iets verkeerd gepost en nu zijn joriz enzo zonder reden boos op me INCLUSIEF se7en dus hebben ze mij maar normaal lid gemaakt he :S Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 10 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2004 Liltuner en Romero, bewaar zulke dingen maar voor msn-gesprekken. Ontopic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Q Dude Geplaatst: 10 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2004 (bewerkt) Ik zie het zo ,er zijn spellen die bijna een jaar vertraging hebben zoals doom 3 , en half-life. Dus ja wat is dat enne weekje dan. En rockstar komt meestal wel ze beloofte na met release data dus 1 keer uitstel vind ik niet zo erg. Ik zelf zie het nog steeds heel positief. Want hoe beter ze testen hoe minder bugs B) Bewerkt: 10 september 2004 door Q Dude Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
East Coast Crip Geplaatst: 10 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2004 k test liever zelf dan nog een paar dagen langer te wachten B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.