liltuner Geplaatst: 10 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 september 2004 ja ok Q-dude daar heb je je wel gelijk in maar wij arme gamers moeten nog een weekje lijden! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2004 We moeten dan wel langer wachten alleen nu zitten er misschien niet meer van die bugs in zoals ''Únhandled Exception'' Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2004 ook jammer voor die mensen die een GBA bezitten die komt ook wat later :lol: Gtagaming in het engels:as we all know, the long awaited GTA: Advance and GTA: San Andreas were expected to hit store shevles on the 19th (North America) and 22nd (Europe, Australia) of October. Seeing as the release date of San Andreas was delayed, the release date of GTA: Advance will be delayed as well. Although the exact date is not known, Gamesradar reports that it is due for "late October." Here's the article exerpt: As for the top-down GBA version of Grand Theft Auto, which was also due to be released on 22 October, this is now scheduled for "late October" so we wouldn't be surprised for that to also be put back to 29 October to coincide with San Andreas. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 11 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 september 2004 ja ik zag het,maar toch het is niet zo erg leuk dat wij moeten wachten want iedereen smacht naar het spel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2004 Ik schrok al gelukkig komt hij voor de PC ook uit want op de PC vind ik ok veel betere graphics enzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 13 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2004 Ik schrok al gelukkig komt hij voor de PC ook uit want op de PC vind ik ok veel betere graphics enzo jammer dat ie voor jullie niet iets later komt he?? :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 13 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 september 2004 hahaha romero rustig aan he kijk het gaat er gewoon om dat iedereen zijn san andreas krijgt,kijk en wat se7en zegt we hebben de maanden overleefd dus het MOET maar he een weekje wachten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 14 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2004 (bewerkt) hahaha romero rustig aan he kijk het gaat er gewoon om dat iedereen zijn san andreas krijgt,kijk en wat se7en zegt we hebben de maanden overleefd dus het MOET maar he een weekje wachten Gvd GTa san andreas nog eens 3 weken verschoven!~!!!!!! Wie bekannt wurde übt Sony offenbar Druck auf Rockstar Games aus, GTA: SA weitere zwei bis drei Wochen nach hinten zu schieben. Grund dafür ist die Konkurenz Microsoft. Sony will Microsoft nämlich damit ärgern, viele bald erscheinende Toptitel wie GTA: SA zur selben Zeit erscheinen zu lassen, zu der auch Microsoft ihre Kracher wie Halo 2, angekündigt hat. Bron gtaplanet Bewerkt: 17 september 2004 door Romero Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
East Coast Crip Geplaatst: 17 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 september 2004 :huh: Zegt me niet dat ze dat gaan blijven uitstellen. <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim14 Geplaatst: 17 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 september 2004 ga der maar van uit dat dat gaat gaat gebeure... ze hadde beter later de datum bekend kunne make want dan konden ze zeker weten waneer die zou uitkomen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 17 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 september 2004 welke datum word het dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MightyDuck Geplaatst: 17 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 september 2004 13 november ongeveer, tja ik moest toch al wachten tot ie op de PC uitkomt dus zo erg vind ik het niet, maar voor de PS2 gamers is het wel kut ja. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 17 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 17 september 2004 godver%^$%^%^ altijd hebben wij dit he! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MightyDuck Geplaatst: 17 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 september 2004 Begrijp ook niet waarom het nog langer moet gaan duren, wat Tim ook al zei, ze hadden beter de datum later kunnen opgeven, nu zitten ze dus weer met problemen enzo, ze hadden beter kunnen zegggen dat ie tussen oktober en december uitkomt, maar nu moeten we weer 4 weken langer wachten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Q Dude Geplaatst: 17 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 september 2004 Ik geloof deze info pas wanneer dit door r* zelf naar buiten is gebracht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.