Arjen Geplaatst: 19 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 september 2004 ik heb R* gemailt dus nu nog antwoord krijgen op mijn vraag die ik gesteld heb,namelijk: i saw on an german gta site that san andreas is coming november 13,is that true? Lol. Denk je dat ze hun tijd gaan verspillen om die vraag? Er komen vast en zeker veel vragen binnen. IS NOG van Aug 20 dus het kan ook veranderd zijn he <_< maar ik geloof jullie liever dan die 3 weken uit stel maar dit nieuws is aardig oud.... Is nog van 20 Augustus inderdaad. Ik kan nergens vinden op GTASanAndreas.com dat er staat dat hij 1 of 3 weken later uitkomt. Je moet niet vertrouwen op de SA sites zonder dat die gesponsord word door Rockstar. The details surrounding the artists and track listings on the soundtrack will be kept tightly under wraps until the weeks leading up to the game's launch this October. Dit hierboven staat ook op de officiele site van San Andreas. Bij het kopje Soundtrack. In Oktober dus en niet in November.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mania-92 Geplaatst: 20 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 20 september 2004 ik krijg het spel een dag later dan dat hij is uitgekomen in vs voor ps2 en dan op de computer dus dat is seker niet balen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 21 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 september 2004 het is toch balen dat san andreas 29 oktober uitkomt in plaats van 22 <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 22 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2004 het is toch balen dat san andreas 29 oktober uitkomt in plaats van 22 <_< ja maar het kan ook 13 november zijn, heb ik gelezen, aangezien ze moeten concurreren met een spel van Microsoft(naam I forgot), maar ik hoop 26 oktober, let the countdown begin B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 22 september 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 september 2004 ik hoop het ook,ik ben het wachten ZAT! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timovich Geplaatst: 22 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2004 Ja B) @ admins: kunnen jullie nie mailen naar R*? Dan geven ze heus wel antwoord Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pottevijn Geplaatst: 25 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2004 ja voor mij mag het spel een paar dagen later komen als ze de bugs en andere fouten ermaar uit halen. en volgens ik hier al gehoord heb is het spel al volledig klaar, misscien komt het nog vroeger uit !!! :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 25 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2004 Daar zou ik maar niet op rekenen het is niet te gewoonte van R* om een spel eerder uit te brengen ze houden zich aan de deadline :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pottevijn Geplaatst: 25 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 september 2004 ja jammer dan, maar met R* weet je maar nooit... :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.