ACID Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 hoi, ik heb de sims 2 studentenleven en als ik een bestaand his heb is er iemand die voor het eten zorgt maar nu heb ik zelf een huis gemaakt, maar nu is er niemand die kookt nu moeten me poppetjes het zelf doen weet iemand hoe ik een kok inschakel ?? Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Geplaatst: 15 februari 2006 ik denk dat je ze moet bellen ik heb zelf ook studenteleven en nachtleven maar ik hou mij er niet mee bezig met die koks als ik u was zou ik gewoon nachtleven kope da is veel beter en op 3 maart komt een nieuwe uitbrijding uit die noemt sims 2 gaan met maaken Reageren
Darth Maul Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Geplaatst: 15 februari 2006 In die nieuwe kan je een eigen winke laan huis maken dus met speelgoed ofzo. Reageren
Upstream Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Geplaatst: 15 februari 2006 Heb je wel alle kookspullen, zoals gasttoestel, koelkast, kraan, afwasmaschine enz. En heb je deze dingen gekocht in de mode dat je sims er niet wonen. Anders is het wel raar idd. In die nieuwe kan je een eigen winke laan huis maken dus met speelgoed ofzo. Ja, sims open for business. Maar ik ben een beetje uit mijn sims tijd, maar het lijkt me een leuke uitbereidingsset Reageren
Darth Maul Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Geplaatst: 15 februari 2006 ikz it nooit meer op de sims maar kijk af en toe op hun site voor nieuwe simsen. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Geplaatst: 15 februari 2006 Verplaatst naar RPG en RTS Fora. (Game Fora.) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.