Jump to content

Geband

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
:cry::cry::cry::cry: ik ben geband van de server en dat wil ik neit :cry: mag ik A.U.B terug komen :-( sorry voor het schelden maar was even boos sorry Bewerkt: door sniper
Geplaatst:
:cry::cry::cry::cry: ik ben geband van de server en dat wil ik neit :cry: mag ik A.U.B terug komen :-( sorry voor het schelden maar was even boos sorry

Ruziemakers worden per defenitie gebanned, je had maar na moeten denken toen je met schelden bezig was, nu draag je de consequenties.

Kan je trouwens svp een iets betere uitleg geven, want wat je nu verteld is sowieso nogal vaag.

Geplaatst:

We zaten in een map dat auto's racen en heli's er bij zitten weten niet hoe die heet maar de heli's schieten altijd de auto's kapot maar wat geburt er bij mij ik ben heli en staat vooraan drie anderen staan achter mijn en een van die drie schiet mij dood en nog een :ch: dus ik werd boos

Geplaatst:

Nou,de bedoeling van de map is dat je de auto's moet neerschieten en niet de heli's;Dus iemand heeft jou doodgeschoten...Zo erg is dat nu toch ook niet ? Het is tenslotte maar een spelletje he. Moet je daarvoor zo persoonlijk beginnen schelden (Ik was erbij)

Geplaatst:

Komaan, Schelden brengt ook niks op. Stuur een PB, naar de leider die de server runt. Vraag daar of je vergiffenis krijgt. En iedereen maakt eens fouten. Dus ik zou het dom vinden als het hem niet vergeven word.

Niemand zou het leuk vinden als je ongehoord neer geschoten word.

Greetz Matiscus :bier:

Geplaatst:
Komaan, Schelden brengt ook niks op. Stuur een PB, naar de leider die de server runt. Vraag daar of je vergiffenis krijgt. En iedereen maakt eens fouten. Dus ik zou het dom vinden als het hem niet vergeven word.

Ga ik doen bedankt

Geplaatst:

Niet erg bedoeld, maar er is wél een verschil tussen gewoon "kut" zeggen en heel erg schelden..

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...