Jump to content

een mod instaler

Recommended Posts

Geplaatst:

hey ik heb nu sami om auto's is m'n spel te zetten maar als ik er een in wil ztten wul hij niet laden (blijft halverwege vast zitten) af zie ik geen auto die ik er heb ingezet in er een andere soort van SAMI ik heb v1.0 en v1.1 en bij alle bij heb ik het zelfde probleem

Geplaatst:

Kun je er geen enkele auto inzetten? Zo ja, kun je je auto's wel handmatig erin zetten? Zo nee, probeer de bewuste auto eens opnieuw te downloaden en opnieuw te installeren.

Wat ook nog kan is dat je SA versie 2.0 hebt. Ik weet niet hoe je dat controleert, maar als je SA v2.0 hebt kun je geen enkele mod installeren :( .

PS: zonder mod-gedrag te vertonen: zou je alstjeblieft met hoofdletters en leestekens willen posten? Ik moest je post wel 5 keer opnieuw lezen voordat ik hem beegreep.

Geplaatst:

Hij geeft al aan dat hij het met v1 en v1.1 geprobeert heeft :)

Maar zit ze er gewoon handmatig in dat is heel makkelijk als je maar goed de readme leest :)

Geplaatst:

Volgens mij bedoelt hij SAMI 1.1 en 1.0...

En de beste oplossing is denk ik handmatig erin zetten.

Bekijk dit topic maar eens. Het is dan wel voor VC maar er zijn veel overeenkomsten met SA.

• 1 maand later...
Geplaatst:
hoe kan je een mod van gta vice city op een on omgebouwde xbox plaatsen.

groeten,

rudyblok

Ik weet het niet zeker maar dit denk ik:

De harde schijf van je XBOX in je computer zetten, het spel modden (de XBOX slaat toch net zoals de PC je spel op op de harde schijf?).

Dan gewoon weer de harde schijf in je XBOX plaatsen en spelen maar :puh:.

Geplaatst:

@ Jorge_F: dat gaat je niet lukken :puh:. De Xbox-hardeschijf heeft a) een andere partitietabel, b) een ander bestandssysteem en c) de HDD is gelockt met een code die in de EEPROM van je Xbox staat.

Je moet het spel met bijvoorbeeld Xbox Explorer of Xbox Linux van de DVD naar de harde schijf kopiëren. Dan moet je via FTP van je dashboard (bijvoorbeeld EvoX) of van Xbox Linux gta3.img overzenden naar je PC. Dan kun je gta3.img modden, maar let op, de TXD's moet je eerst omzetten naar XBox formaat, ik dacht Vice City XBox, dat kun je doen met TXD Workshop van Delfi/JernejL. Als je daarmee klaar bent, zet je gta3.img terug naar je XBox. Dan start je VC op van de harde schijf via je dashboard.

Veel plezier :).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...