Jump to content

quicktime probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

ey ik heb een probleem met quicktime (de nieuwste pas gedownload) want als ik hem opstart komt het venster maar dan gaat ie meteen weer weg

Geplaatst:

Kun je misschien wat uitleg van je probleem geven want hier kan ik geen wijs uit.

- Je hebt Quicktime geïnstalleerd

- Je start hem op

- Het scherm gaat weg

Komt er niet toevallig een fout(error)? Zonee, even opnieuw installeren denk ik.

Werkt dat nog niet beschrijf je probleem dan wat duidelijker en met punten en hoofdletters.

Geplaatst:
- Je hebt Quicktime geïnstalleerd

- Je start hem op

- Het scherm gaat weg

er komt geen error en ik heb em al vaker opnieuw geinstalleerd

voor als je het niet snapt:

ik heb de laatste quicktime geinstalleerd en als ik quicktime opstart, komt er een venster, maar dan gaat ie meteen weer weg, en er is geen error.

Geplaatst:

Je moet eerst Quicktime en iTunes verwijderen via Software in deze computer. Dan ga je naar start uitvoeren en dan typ je regedit in. Zoek dan naar registersleutels van quicktime en iTunes en verwijder die. Installeer het dan opnieuw. Ik had het zelfde probleem en nu werkt ie gewoon weer!! :bier:

Geplaatst:

Regedit is belangrijke onderdeel van Windows, als je het toch gaat doen kijk 3 keer voordat je een sleutel verwijderd. Als je belangrijke verkeerde sleutel verwijderd is de kans groot dat Windows niet meer zal werken, of niet goed zal werken.

Of zoek op internet naar de goede sleutel en kijk dan of die er tussen staat. Want niet overal staat van wat de sleutel is. Misschien bij iTunes ook niet.

Geplaatst: (bewerkt)

HKEY_LOCAL_MACHINE>SOFTWARE>APPLE COMPUTERS INC. Verwijderen :) (zie screenshot)

Screenshot:

snap18sh.th.jpg

Bewerkt: door wizkid4590
Geplaatst:

Als je niet of nooit hebt gewerkt met regedit zou ik het niet doen.

Ook als je het toch gedaan hebt alles weer sluiten, anders staat je register open.

• 2 weken later...
Geplaatst:

als ik bij uitvoeren 'regedit' invoer krijg ik dit

quicktime4mi.jpg

en ik heb wel vaker met regedit gewerkt maar dit heb ik nog nooit gehad

Geplaatst:

Je hebt er een virus op zitten (kan je nie met een virusscanner verwijderen). PM me voor uitleg!!! je moet dan naar C:\WINDOWS gaan en dan regedit.exe aan klikken NIET regedit.com (zorgt het virus voor).

Geplaatst:

Wil je virus weg hebben?

Veilige modus> Complete scan :)

Alle virrussen+spyware verwijderen.

Terug naar gewone modus.

PC gebruiken :D

Geplaatst:

Met deze niet (ik heb hem ook gehad) je moet opstarten in de veilige modus. Alles wat met p2p temaken heeft in system 32 en windows verwijderen. Je temp legen en op C:\ (neem aan dat daar je windows op staat) verdachte bestanden wissen. Dan je virusscanner laten draaien en in system32 een nieuwe snelkoppeling naar regedit.exe in windows maken die je gewoon regedit moet noemen. ZO KRIJG JE HEM WEG!!!!!

Geplaatst: (bewerkt)

Nee inderdaad, die gaat niet weg met veilige modus boot en scan.

Een format lijkt me het beste. Dan heb je geen last meer van die 16 Bits fout. :)

En als je te veel P2P verwijderd boot je pc soms niet meer. :clown:

Heb ik zelf al gehad.

Bewerkt: door Matiscus

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...