jay-7 Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 kan iemand mij ff uitleggen hoe je nou met die hydra vliegt want ik ga echt onwijs langzaam, oja ik speel het op de pc en die wielen heb ik al binnen gehaald maar wat doe ik fout..? Reageren
RobbertR Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 Je emot in iedergeval je landingsgestel inklappen. En met numpad 8 ga je naar voren en met W ga je harder Reageren
gangster28 Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 (bewerkt) Met end en delete moet je dat doen. Edit:starkiller was sneller. Bewerkt: 12 februari 2006 door gangster28 Reageren
jay-7 Geplaatst: 12 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 met W ga ik alleen omhoog niej vooruit Reageren
RobbertR Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 Dan heb jij je instellingen anders staan. mijn standaard installingen stind zo dat ik met W vooruit ga, en met pijltje omhoog ga ik omlaag en pijlte naaar inder omhoog. Reageren
BaasB Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 met W ga ik alleen omhoog niej vooruit Dat komt omdat je hydra dan nog op hoover-functie staat. Als je dan op W drukt, ga je inderdaad naar boven, en niet vooruit. Maar als je een stukje in de lucht bent, moet je de 8 knop (op je numlock pad) maar eens 5 seconden ingedrukt houden. Als je dan op W drukt, ga je vooruit. Succes ermee! Groeten BaasBart Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.