Typhoon Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 Ik ben bezig met een nieuwe MP3 speler aan te schaffen.. maar ik vraag me af waarom een Creative Zen Micro 6 GB zwart duurder is dan een Creative Zen Touch 20 GB Ik vindt het raar dat de MP3 speler met 6GB duurder is dan die met 20GB... Is hier een verklaring voor? En zijn die mp3 spelers wel goed? Alvast bedankt, Typhoon Reageren
RTS Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 Ja Creative zijn goede MP3 spelers. 189 euro is inderdaad niet duur, het zijn ook de laatste exemplaren. En je hebt 14 gb meer, alleen niet alle opties die de 6gb heeft zitten er standaard op. Leuke MP3speler voor weinig geld. Waarschijnlijk is deze gewoon goedkoper omdat het een oudere versie is die niet meer wordt gemaakt. Dus als je er 1 wil zou ik hem nu bestellen. Reageren
Typhoon Geplaatst: 12 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 Oke bedankt, die van 20GB heeft geen opname functie maar dat gebruik ik toch nooit. Reageren
RTS Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 Nee ik heb het wel op mijn Samsung YH-J70, wel grappig voor onder de les maar kost ook duurder. En standaard zit er geen radio op. Reageren
Typhoon Geplaatst: 12 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 Als ik hem daar bestel zit er geen radio bij op? En hoe kan je dat er wel bij krijgen> Ik zie het nergens staan. Radio: Optioneel Dat staat er wel... Reageren
B.I.G._-M_* Geplaatst: 24 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 24 augustus 2006 De ZEN 20 GB is gwn een Hopeloos verouderd ding geworden. Het is moeilijker om iets kleiner te maken... in de Technologie dan toch. -> Zen Micro Duurder Zen Micro kan minder liedjes opslaan MAAR heeft:-VoiceRecorder -FM-Radio -Organizer -Contactgegevens -... Bovendien is de Zen alleen in't Wit of Zwart verkrijgbaar en de Zen Micro in Wit, Zwart, Groen, Roze, Paars; Blauw.... wel 12 kleuren dacht ik! Reageren
Piet-Herr Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 De Zen Touch van 20GB is inderdaad een verouderd model dat wordt vervangen door de Zen Micro. De laatste exemplaren van 20GB worden nu nog voor weinig geld verkocht. Als je echt denkt dat je aan 6GB niet genoeg hebt kun je nu die van 20GB kopen, maar dat ding is wel veel groter dan de Zen Micro. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.