Jump to content

Creative Zen Micro 6 GB zwart goedkoper dan Creati

Recommended Posts

Geplaatst:

Ja Creative zijn goede MP3 spelers. 189 euro is inderdaad niet duur, het zijn ook de laatste exemplaren. En je hebt 14 gb meer, alleen niet alle opties die de 6gb heeft zitten er standaard op. Leuke MP3speler voor weinig geld. Waarschijnlijk is deze gewoon goedkoper omdat het een oudere versie is die niet meer wordt gemaakt. Dus als je er 1 wil zou ik hem nu bestellen.

Geplaatst:

Nee ik heb het wel op mijn Samsung YH-J70, wel grappig voor onder de les maar kost ook duurder. En standaard zit er geen radio op.

Geplaatst:

Als ik hem daar bestel zit er geen radio bij op? En hoe kan je dat er wel bij krijgen> Ik zie het nergens staan.

Radio: Optioneel

Dat staat er wel...

• 6 maanden later...
Geplaatst:

De ZEN 20 GB is gwn een Hopeloos verouderd ding geworden.

Het is moeilijker om iets kleiner te maken... in de Technologie dan toch. -> Zen Micro Duurder

Zen Micro kan minder liedjes opslaan MAAR heeft:-VoiceRecorder

-FM-Radio

-Organizer

-Contactgegevens

-...

Bovendien is de Zen alleen in't Wit of Zwart verkrijgbaar en de Zen Micro in Wit, Zwart, Groen, Roze, Paars; Blauw.... wel 12 kleuren dacht ik!

Geplaatst:

De Zen Touch van 20GB is inderdaad een verouderd model dat wordt vervangen door de Zen Micro. De laatste exemplaren van 20GB worden nu nog voor weinig geld verkocht. Als je echt denkt dat je aan 6GB niet genoeg hebt kun je nu die van 20GB kopen, maar dat ding is wel veel groter dan de Zen Micro.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...