VforV Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 Met de Xbox 360 als het nieuwe paradepaardje van Microsoft, wordt de 'oude' Xbox toch een wat lager gewaardeerd product. Om de verkoop van de Xbox echter niet geheel stop te zetten, heeft Microsoft wederom de prijs van de console verlaagd. De Xbox zakt van 149 euro voor een kale console, naar 109 euro. Bundels, waaronder de Halo 2, Far Cry: Instincts, Need for Speed: Most Wanted en Project Gotham Racing 2 pakketten, kosten binnenkort 119 euro. 100% zeker is het nieuws overigens nog niet. Het bericht berust namelijk op een memo van Microsoft aan de Franse winkelketens. Het lijkt echter hoogst onwaarschijnlijk dat de Xbox enkel in Frankrijk goedkoper wordt. In vergelijking met de Playstation 2 en de GameCube plaatst de Xbox zich nu in het midden. Voor een 'grote' Playstation 2 betaal je momenteel 150 euro en voor een GameCube 100 euro. Wanneer de nieuwe prijs gaat gelden is nog niet bekend. Ik had dus toch gelijk om even te wachten Hopelijk snel meer duidelijkheid. Bron: www.arena51.be Reageren
LucasV Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 Ja, had dit ok gehoord. Maar ik heb een donkerbruin vermoeden dat er niet zo veel games meer op de gewone Xbox meer zullen worden uitgebracht. Ik dnek dat een next-gen console een betere aankoop is, of je moet deze consoles sparen natuurlijk. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 De xbox ligt nu al bij de Mediamarkt in Nordhorn voor 109 euro. Wel kaal, maar is een goeie prijs... En ik denk dat het wel mee zal vallen met die games voor de xbox. Ga maar na, het aanbod is al groot, en er zijn nog heel veel mensen die de xbox gebruiken. Het zou een beetje dom zijn om daarvoor geen nieuwe games uit te brengen.. Reageren
Mr. Vriecetti Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 damn wat woorden die dingen veel af geprijst, ik kocht hem een jaartje terug voor 200.. naja aan de anderen kant, wie haalt er nou een xbox 1 als de 360 ook al gereleased is,, de ps 2 zal dan binnnen kort ook wel woorden afgeprijst.. (was de vorige keer ook zo met die afprijsing naar de 150) Reageren
.Syfes Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Ze verminderen omdat de PS2 'in de mode'is en ze willen geld verdienen met de xbox.Een soort come back. Reageren
Matiscus Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 Bij de PS1 hebben ze dit ook gedaan. Dat levert inderdaad wel meer op denk ik. Maar ik zou me toch niet de gewone Xbox kopen. Veel liever de Xbox360, voor 100euro meer heb je een pak betere prestaties. Reageren
SamShine Geplaatst: 16 april 2006 Rapport Geplaatst: 16 april 2006 200 euro Matiscus 109+200=300 en 300 is de prijs van 360 Core Ik vind begrijpelijk van Microsoft, iedereen doet dit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.