Blastov Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 Oi, Na aanleiding van al Bradley zijn video-tuts heb ik er ook maar een gemaakt. Aangezien veel mensen problemen hebben met models in vc te zetten heb ik hier een film-tut over gemaakt Benodigde tools: 3Ds Max Kams IO scripts TXD Builder TXD Workshop DOWNLOAD Mirror: CWH Networks - Verbeterde versie DOWNLOAD Mirror: BradleyH.com DOWNLOAD Mirror: FileFront Reageren
Wazuup Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 Hartstikke Vet! Zou je er ook een kunnen maken over SA? KUTGW Greetz Wazuup Reageren
Flame^ Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 Hartstikke Vet! Zou je er ook een kunnen maken over SA?KUTGW Greetz Wazuup Als je in Bradleys tutorial kijkt over hoe je letters maakt, zie je dat daar een deel wordt gefilmd van "hoe zet ik mijn model in SA?" . Reageren
Blastov Geplaatst: 12 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 Hartstikke Vet! Zou je er ook een kunnen maken over SA?KUTGW Greetz Wazuup Dat ga ik zeker doen Reageren
Wauzie Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 Kun je hem ergens anders hosten, ik kan hem niet downloaden. Reageren
Blastov Geplaatst: 12 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 Ik weet het, filefront zuigt, ik zal zo snel mogelijk een betere host vinden Reageren
DaBeast Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 Hoe groot is hij? Als hij kleiner als 30 MB is > http://www.filefarmer.com/ Greetz Reageren
Blastov Geplaatst: 12 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 Hoe groot is hij?Als hij kleiner als 30 MB is > http://www.filefarmer.com/ Greetz Helaas net 34mb Ik heb al een gode hoist, over enkele minuten zet ik die in me 1ste post Reageren
Wazuup Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 Hartstikke Vet! Zou je er ook een kunnen maken over SA? KUTGW Greetz Wazuup Dat ga ik zeker doen Top! Greetz Wazuup Reageren
Blastov Geplaatst: 12 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 Hartstikke Vet! Zou je er ook een kunnen maken over SA? KUTGW Greetz Wazuup Dat ga ik zeker doen Top! Greetz Wazuup In een van de komende dagen kun je hem verwachten Reageren
Bradley H. Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 Ik load hem op naar bradleyh.com, meteen betere host . Goede tut en duidenlijk trouwens. owja ik was ook al van plan een tutorial voor SA te maken, nou heb ik er niks tegen om 2 versies te hebben. mzzl Download mirror: BradleyH.com. Reageren
Blastov Geplaatst: 13 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 Bedankt voor de host bradley Reageren
xXpLaToNiUmXx Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 AL DIE MIRROS DOEN HET NIET Reageren
DaBeast Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Geplaatst: 17 februari 2008 Ja, hoe zou dat ook komen. De laatste post in dit topic dateerd uit 2006, dat is 2 jaar geleden.. Helaas is het lid die de tutorial heeft gemaakt niet meer actief, en volgens mij heeft hij zelfs de tutorial niet meer, aangezien hij onertussen een nieuwe computer heeft gekocht, en dus de bestanden waarschijnlijk weg zijn.. Volgende keer dus wat beter kijken voor je post. Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.