Sunray Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 op het begin deed ik die jetpack code bij dat filmpje en dan kon ik bij jizzy komen maar nu zit ik in de dessert en ik kan niet meer binnen me vraag is hoe geraak je weer winnen Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 Je kan op geen enkele manier in Jizzy zijn club. Misschien met een mod of door de Black Hell. Maar zonder dat kan je er niet meer binnen komen. Reageren
Fireman Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 (bewerkt) Ah je hebt dus de everywhere unlocked glitch gebruikt (zie Glitches en Bugs) je kunt naardat je de missie die Jizzy's club openmaakt (dus in de missie dat je Jizy moet vermoorden) niet meer in Jizzy's club omdat die missie de marker ook weer sluit. @ General Lee - Met de everywhere unlocked glitch maak je alle interior open ook die bij de missies zijn gebruikt: Crack Den Jizzy's Club Sindacco Abatoir (vlees fabriek) Bewerkt: 13 februari 2006 door Fireman Reageren
.Sharingan Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 (bewerkt) En wat is die ' glitch' precies ? Bewerkt: 1 maart 2006 door .Tales. Reageren
Fireman Geplaatst: 14 februari 2006 Rapport Geplaatst: 14 februari 2006 (bewerkt) Je kijkt het begin filmpje (waar cj naar huis gaat en wordt gearresteerd). Dan wanneer je naar het Ballas territorium wordt gereden voer je de jetpack cheat in, dus wanneer je voor de trein stilstaat met de auto. Dan kijk je het filmpje af aan het einde van het filmpje ga je dood en spawn je bij het ziekenhuis daarna zijn alle gebouwen open, ook kledingswinkels (allemaal) tattooshops en natuurlijk de missie intereuren, ook de mod shops zijn al open en de gym en OOK nog de piza parlour en burger shot etc. Gevonden door iemand genaamd Sammy, maar niemand geloofde hem ook al hadden ze hem niet getest ik had hem wel getest en hij deed het en toen gepost. Bewerkt: 14 februari 2006 door Fireman Reageren
Markolie Geplaatst: 14 februari 2006 Rapport Geplaatst: 14 februari 2006 Ik heb het ook geprobeerd echt fijne truc Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 14 februari 2006 Rapport Geplaatst: 14 februari 2006 Doet deze truc het echt? Want ik heb het geprobeerd maar het lukt maar niet. Of kan dat alleen op PC? Reageren
Sunray Geplaatst: 14 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 februari 2006 ik deed het op playstation dus maar of het op de pc gaat weet ik niet omdat ze daar toch de meeste glitches en bugs uit gedaan hebben dus nu kan ik nooit meer naar jizzy jammer ik wilde net nog een hoertje pakken Reageren
Fireman Geplaatst: 14 februari 2006 Rapport Geplaatst: 14 februari 2006 Het kan op xbox pc en ps2 maar je moet wel tijdens het juiste stuk van het filmpje de jetpack invoeren anders sluit je het filmpje af. Je moet de cheat invoeren wanneer de politie auto voor de trein stopt. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 14 februari 2006 Rapport Geplaatst: 14 februari 2006 Ja, het is me gelukt, maar waar kan je nou allemaal in dan? Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 14 februari 2006 Rapport Geplaatst: 14 februari 2006 Alle winkels, Jizzy's club, Crack Den, Big Smoke's hideout, enz enz Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 14 februari 2006 Rapport Geplaatst: 14 februari 2006 Jammer genoeg kan je niet in het huis van Sweet en Ryder of die van B Dup. Maar wel een leuke glitch. Wat ook raar is, is als je zeg maar groene kleding aanhebt dan zegt Ryder nog steeds dat ik groene kleding moet kopen. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 14 februari 2006 Rapport Geplaatst: 14 februari 2006 Jammer genoeg kan je niet in het huis van Sweet en Ryder of die van B Dup.Maar wel een leuke glitch. Wat ook raar is, is als je zeg maar groene kleding aanhebt dan zegt Ryder nog steeds dat ik groene kleding moet kopen. Dat komt omdat R* waarschijnlijk niets van die glitch af weet/wist. Reageren
Fireman Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Geplaatst: 15 februari 2006 Jammer genoeg kan je niet in het huis van Sweet en Ryder of die van B Dup. Maar wel een leuke glitch. Wat ook raar is, is als je zeg maar groene kleding aanhebt dan zegt Ryder nog steeds dat ik groene kleding moet kopen. Dat komt omdat R* waarschijnlijk niets van die glitch af weet/wist. Of wel er zijn namelijk ook foto's van uit de eerste missies waarbij R* al andere kleren aan hadden misschien was deze glitch als test gebruikt, zodat ze niet steeds de eerste 5 missies moesten spelen. Reageren
Steelface Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Geplaatst: 15 februari 2006 Jizzy is toch die pimp onder The Golden Gate Bridge ? Als dat zow is wat valt er te doen dan in zijn club ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.