Giorgo Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 (bewerkt) Hey, Ik heb zojuist enkele mods geinstaleerd voor wang cars te veranderen. Ik doe het helemaal juist want ik weet hoe ik moet modden, met imgtool enz... Maar nu toch als ik in de buurt van wang cars kom blokkeerd het spel. Ook heb ik voor de elegy stickers vervangen kan het hier aan liggen ? Of heeft het iets te maken met V2 versie van SA ofzo... Hieronder show ik mijn specs ik wil vragen wat mijn PC allemaal aankan. Kan hij SA aan ? kan hij NFSU 2 aan ? of MW ? Bewerkt: 12 februari 2006 door Giorgo Reageren
Dizzee Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 Jep, V2 is inderdaad het probleem... Ze hebben een nieuwe versie gemaakt omdat er eerst zoveel problemen waren met de hot coffee mod. Dus brachten ze een 2de versie uit waar de hot coffee mod niet meer inzit. Ook hebben ze ervoor gezorgd dat de gta3.img onmodbaar is om dergelijke 'uitvindingen' of mods te vermijden. Reageren
Giorgo Geplaatst: 12 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 (bewerkt) Kan ik helemaal NIET modden dan ? Is er geen patch of dergelijke voor ? Bewerkt: 13 februari 2006 door Giorgo Reageren
pimh Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 v2 heeft problemen met de hot coffee mod, maar er vallen natuurlijk alsnog wel dingen te modden, geen idee of het net zoveel is als bij v1 aangezien de meeste programma's compatibel zijn met v1 Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 Kan ik helemaal NIET modden dan ?Is er geen patch of dergelijke voor ? Ja hoor Giorgo, er is een patch voor. Hier heb je de directe link naar de download. http://talidan.littlewhitey.net/gtasapatch.exe Die veranderd de v2 naar de v1 versie Veel speel en mod plezier Reageren
Giorgo Geplaatst: 13 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 (bewerkt) Ik heb de Patch gebruikt, alles komt erop ''Succesfully Patched'' dis ik test het even met een nrg-500 ik vervang hem en weer loopt mijn spel vast als ik hem wil nemen. ( Hij staat nl. in mijn garage). Dus hoe kan dit nu ? Ik heb SA speciaal gekocht voor te modden . En mijn specs . ? Bewerkt: 13 februari 2006 door Giorgo Reageren
ikt Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Geplaatst: 16 februari 2006 Installeer hem opnieuw, misscien heb je een auto getuned en nu is hij ook mee-gemod. Dat heb ik ook. Je kunt het beste hem opniwuw instaleren, patch erop gooien en vrolijk verder modden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.