coz Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 hoewel ik net een (zestal) servers de lucht in geknald heb met alle mapjes die ik maar kon vinden op center.mtasa.com heb ik ze nog lang niet allemaal gezien , daarom hou ik het nu zelf even bij de standaardlevelpack .. maar kies gerust een niet standaard favoriet (liefst met linkje naar pagina) heb al wel een aantal geweldige gezien .. mind the gap .. pushovernitro .. en natuurlijk me eigen mapjes maar voor alle eerlijkheid zal ik daar nog niet uit kiezen ik ben dus benieuwd naar jullie favoriete mapje per type standaardlevels : Race : blow the dam Deathmatch : destruction derby roam : geen Reageren
blackpearl11 Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 Standaard:Airport Speedway(nog nooit verloren!) Deathmatch:Destruction Derby Roam:H8 crime Reageren
Azer Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 (bewerkt) sc.boatse, Smugglers Run & Highway Bewerkt: 14 februari 2006 door Azer Reageren
Jarno Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 Blow the dam, Destruction derby, Destruction Arena1, Break Reageren
Upstream Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 Race : Blow the dam, eigelijk wel alles behalve iets met boten! Deathmatch : destruction derby roam : freeroam Reageren
Svenie Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 race:smuglers run Deathmatch : destruction derby roam : freeroam Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 Blow the dam Desctruction Derby Freeroam Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 standaard race : smugglers run deathmatch : alle met vliegtuigen (vooral hydra en dat andere vliegtuigje) roam : freeroam andere : race : Big Race BETA (van mij maarja (anders doe ik denk ik hot route of long way round)) deathmatch : puh roam : puh smugglers run is en blijft heerlijk vooral van die leuke achtervolgingen waarbij ik de vluctheling ben (L) oeneboy Reageren
coz Geplaatst: 14 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 februari 2006 overigens nog een racetype vergeten te noemen cops and robbers mss nog wel een maar , dan moet je het ff zeggen Reageren
Timotees Geplaatst: 14 februari 2006 Rapport Geplaatst: 14 februari 2006 Ik vind toch echt deze de beste: 1.Blow the dam. 2.Destruction derby. 3.Long way round Reageren
RobbertR Geplaatst: 14 februari 2006 Rapport Geplaatst: 14 februari 2006 Blow the dam. Deconstruction derby Airport dogfight Reageren
ShortY- Geplaatst: 3 maart 2006 Rapport Geplaatst: 3 maart 2006 (bewerkt) 1. Blow The Dam 2. COPS-venturras 3. weet ik niet precies, zoveel. EDIT @ 23 April: Deze mapkeuze is verouderd, ik weet op het moment niet precies welke map ik nou echt de leukste vind. Bewerkt: 23 april 2006 door niels_pwnt Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 4 maart 2006 Rapport Geplaatst: 4 maart 2006 (bewerkt) 3.Long way round Dat is een race geen freeroam Nu effe van CUSTOM 1.Amsterdam Bijlmer 1992 2.Porkys Revenge 3.Porkys Revenge Porkys Revenge is FREEROAM en DM je zult het niet geloven maar het is waar Bewerkt: 4 maart 2006 door AmsterdamBoy Reageren
Advancegta Geplaatst: 12 april 2006 Rapport Geplaatst: 12 april 2006 Race : Blow the dam, eigelijk wel alles behalve iets met boten!Deathmatch : destruction derby roam : freeroam in blow the dam komen ook boten voort Reageren
Juju Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 De mijne zijn: Break, leuk, lijkt wel wat op Mario Party Een race van de Familia di Corleone, ben naam vergeten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.