Dutchy3010 Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Race : blow the dam Deathmatch : destruction derby roam : freeroam Reageren
Advancegta Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 (bewerkt) haha wat een bump maar de mijne is: ook blow the dam die met die hooiblokken deathmatch freeroam: airport dogfight Bewerkt: 7 mei 2006 door advancegta Reageren
coz Geplaatst: 12 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 (bewerkt) dit topic had ik destijds gemaakt om eens te kijken of mensen nog andere mapnamen zouden bedenken dan de standaard maps helaas niet veel dus ... behalve eens dinghy falls en porkys revenge .. maar die zijn zegmaar standaard qua 'niet standaard meegeleverde mapjes' die op veel servers staan nog iets subtieler dan jongens (en meisjes) vergeet niet dat er ondertussen 3000+ maps zijn (nou niet om mijn server direct te spammen maar ik heb ze allemaal (ondertussen op 1 server omdat de mapbug gedeeltelijk opgelost is) - pb maar als je wil weten waar en je kan in de lijst niet iets vinden met [CoZ] erin ) Bewerkt: 12 mei 2006 door coz Reageren
Dinkydau Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 (bewerkt) De leukste standaard map vind ik olympic jump. Van deathmatch vind ik break extreme no smoke ofzoiets het leukst. Van zelgemaakte maps vind ik hjoijtoi de leukste. Ik weet alleen niet hoe ik die hjoijtoi map moet spelen op internet. Bewerkt: 27 mei 2006 door kesava Reageren
-Roy- Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 (bewerkt) Race : GoFastFTW Deathmatch : destruction derby roam : geen jongens (en meisjes) vergeet niet dat er ondertussen 3000+ maps zijn (nou niet om mijn server direct te spammen maar ik heb ze allemaal (ondertussen op 1 server omdat de mapbug gedeeltelijk opgelost is) - pb maar als je wil weten waar en je kan in de lijst niet iets vinden met [CoZ] erin ) Hoeveel data kost dat wel niet? Bewerkt: 27 mei 2006 door royboyvdv Reageren
coz Geplaatst: 28 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2006 (bewerkt) Hoeveel data kost dat wel niet? geen idee genoeg om de Verbruikstatistieken pagina bij xs4all niet meer te laten reageren toch geen datalimiet , lekker boeie even voor de duidelijkheid , geen profesionele server , maar me thuispc volgens mijn modem heb ik 47 gig verzonden edit ... weekje later 58 gig voor de duidelijkheid - geen p2p Bewerkt: 6 juni 2006 door coz Reageren
Juju Geplaatst: 5 juni 2006 Rapport Geplaatst: 5 juni 2006 (bewerkt) Ik vind van [DFT] Liberty's Server[NL] de map, airport dogfight het leukste. De admin zet altijd nieuwe dingen in de map. Verder vind ik Dinghy Falls en LR Yoyo ook lachen Bewerkt: 23 juni 2006 door italia_juju Reageren
Advancegta Geplaatst: 21 juni 2006 Rapport Geplaatst: 21 juni 2006 dinghy falls, ofdzo iig dat je met een boot heel veel naar deneden valt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.