Jump to content

hoe je gevangenis plunjehouden


desims2fan

Recommended Posts

het moet wel daT er een mod voor is ja.. eigelijk tog ook niet zo raar, je kan bijvoorbeeld in sa ook een mod zetten zodat je met tommy vercetti speelt (neej, niet de zelfde manier als je bent gewend met meisjes)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat hij nog niet met het spel begonnen is. Je kunt over de Callahan brug meteen naar Staunton Island, als je nog in de auto moet stappen. Hoe hij dan in Shoreside Vale is gekomen weet ik niet. MAar dat hij nog in het begin is kun je ook zien aan het puntje op de radar.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je aan het begin van het spel over het gat van de Callahan Bridge springt, kun je gewoon via de tunnel naar Shoreside Vale, aangezien de tunnel altijd maar op áán plek per keer is afgesloten.

Als je die outfit ook wilt hebben tijdens de rest van het spel moet je het spel modden. Dat is niet zo'n probleem; Kwestie van twee bestandjes vervangen. Ik zal binnenkort eens kijken hoe dat ook al weer in zijn werk ging.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 9 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...