desims2fan Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 op deze screen zie je dus het manetje met zijn gevangenis plunje hoe kun je het aanhouden ??? is mijn vraagje dus ik heb enkel het teroristen oufit Reageren
Mark B. Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 Je kunt hem aanhouden maar je kunt dan niet saven en geen missies doen. Misschien is er een mod voor. Reageren
Mr. Vriecetti Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 het moet wel daT er een mod voor is ja.. eigelijk tog ook niet zo raar, je kan bijvoorbeeld in sa ook een mod zetten zodat je met tommy vercetti speelt (neej, niet de zelfde manier als je bent gewend met meisjes) Reageren
Mark B. Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 Na wat zoeken op google kwam ik dit tegen, ik weet niet of dat hem is want ik kan het niet testen. Hier staan nog veel meer skins voor GTA III. Reageren
Mr. Vriecetti Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 das een anderen.. maare hij lijkt er wel op ja.. ik ga ook wel ff zoeken op internet.. t lijkt me eigenlijk wel geinige skin.. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 Ik denk dat hij nog niet met het spel begonnen is. Je kunt over de Callahan brug meteen naar Staunton Island, als je nog in de auto moet stappen. Hoe hij dan in Shoreside Vale is gekomen weet ik niet. MAar dat hij nog in het begin is kun je ook zien aan het puntje op de radar. Reageren
Lantyz Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 Als je aan het begin van het spel over het gat van de Callahan Bridge springt, kun je gewoon via de tunnel naar Shoreside Vale, aangezien de tunnel altijd maar op áán plek per keer is afgesloten. Als je die outfit ook wilt hebben tijdens de rest van het spel moet je het spel modden. Dat is niet zo'n probleem; Kwestie van twee bestandjes vervangen. Ik zal binnenkort eens kijken hoe dat ook al weer in zijn werk ging. Reageren
lollermans Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 Hier heb je het een programmaatje waarmee je skins kunt maken. Alle onderdelen van dat plunje zitten er ook tussen het noemt GTA3 SkinEdit hopelijk hebbern julie er iets aan. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Ik heb een mod gemaakt, zodat het kan. Morgen upload ik hem. Hier alvast een screen: Reageren
Flitskikker Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 (bewerkt) Hier zijn de downloadlinks voor de skin: RAR-file ZIP-file EXE-file (Uitpakprogramma gemaakt door mij) Veel plezier ermee! EDIT: Héééél erg sorry voor de dubbelpost. >>> Door Mark B.: Aan sorry hebben we niks , maar goede mod Flitskikker!<<< Bewerkt: 20 februari 2006 door Mark B. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 zeg, sorry dat ik dit topic bump, maar is het jullie ook opgevallen dat die dodo op die erste screen normale vleugels heeft??? Reageren
ArticLight Geplaatst: 2 december 2006 Rapport Geplaatst: 2 december 2006 (bewerkt) zeg, sorry dat ik dit topic bump, maar is het jullie ook opgevallen dat die dodo op die erste screen normale vleugels heeft??? Daar is een mod voor. De Full-Winged Dodo mod. Ik zoek hem even op voor je... Edit: Fullwinged Dodo mod Bewerkt: 2 december 2006 door ArticLight Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.