Jump to content

hoe je gevangenis plunjehouden

Recommended Posts

Geplaatst:

op deze screen zie je dus het manetje met zijn gevangenis plunje hoe kun je het aanhouden ??? is mijn vraagje dus :? ik heb enkel het teroristen oufit :puh:

post-33031-1139811566.jpg

Geplaatst:

het moet wel daT er een mod voor is ja.. eigelijk tog ook niet zo raar, je kan bijvoorbeeld in sa ook een mod zetten zodat je met tommy vercetti speelt (neej, niet de zelfde manier als je bent gewend met meisjes)

Geplaatst:

Na wat zoeken op google kwam ik dit tegen, ik weet niet of dat hem is want ik kan het niet testen.

Hier staan nog veel meer skins voor GTA III.

Geplaatst:

das een anderen.. maare hij lijkt er wel op ja.. ik ga ook wel ff zoeken op internet.. t lijkt me eigenlijk wel geinige skin..

Geplaatst:

Ik denk dat hij nog niet met het spel begonnen is. Je kunt over de Callahan brug meteen naar Staunton Island, als je nog in de auto moet stappen. Hoe hij dan in Shoreside Vale is gekomen weet ik niet. MAar dat hij nog in het begin is kun je ook zien aan het puntje op de radar.

Geplaatst:

Als je aan het begin van het spel over het gat van de Callahan Bridge springt, kun je gewoon via de tunnel naar Shoreside Vale, aangezien de tunnel altijd maar op áán plek per keer is afgesloten.

Als je die outfit ook wilt hebben tijdens de rest van het spel moet je het spel modden. Dat is niet zo'n probleem; Kwestie van twee bestandjes vervangen. Ik zal binnenkort eens kijken hoe dat ook al weer in zijn werk ging.

Geplaatst:

Hier heb je het een programmaatje waarmee je skins kunt maken.

Alle onderdelen van dat plunje zitten er ook tussen

het noemt GTA3 SkinEdit hopelijk hebbern julie er iets aan.

Geplaatst: (bewerkt)

Hier zijn de downloadlinks voor de skin:

RAR-file

ZIP-file

EXE-file (Uitpakprogramma gemaakt door mij)

Veel plezier ermee!

EDIT:

Héééél erg sorry voor de dubbelpost. :{

>>> Door Mark B.: Aan sorry hebben we niks :puh: , maar goede mod Flitskikker!<<<

Bewerkt: door Mark B.
  • 9 maanden later...
Geplaatst:

zeg, sorry dat ik dit topic bump, maar is het jullie ook opgevallen dat die dodo op die erste screen normale vleugels heeft???

Geplaatst: (bewerkt)
zeg, sorry dat ik dit topic bump, maar is het jullie ook opgevallen dat die dodo op die erste screen normale vleugels heeft???

Daar is een mod voor. De Full-Winged Dodo mod. Ik zoek hem even op voor je...

Edit: Fullwinged Dodo mod

Bewerkt: door ArticLight

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...