Jump to content

Overval plegen


keesonline17

Recommended Posts

Dat kun door met je snipergun te richten op die man achter de kassa, niet doodschieten!!!!

Of met een ander wapen, je moet dus alleen dreigen, en niet schieten.

Heb je een winkel overvallen krijg je 2 of meerdere pakjes geld. Ook krijg je twee wantedsterren. Maar goed, die ben je zo weer kwijt. Na de overval wel even saven, want dan blijft hij bij de stats staan...

Je kan ook even ===>HIER<=== kijken, daar staat alles nog een keer duidelijk uitgelegd.

Succes.

EDIT: Ik bedenk me net dat je de Pizza zaak niet hoeft te overvallen. Klik op de link om te zien welke winkels je moet overvallen om de 100% te halen..

Bewerkt: door RonaldVC
Link to comment
Delen op andere websites

Even een aanvulling op RonaldVC,

Als je optijd wegrend uit de winkel gaat het alarm volgens mij niet af, en komt er dus ook geen politie achter je aan, ik weet niet of dit wel met de stats wordt meegerekend maar je krijgt in ieder geval geld.

Edit: Ok, dit had ik dus fout! Sorry, maar dacht het echt.

Bewerkt: door ViceAgent
Link to comment
Delen op andere websites

Even een aanvulling op RonaldVC,

Als je optijd wegrend uit de winkel gaat het alarm volgens mij niet af, en komt er dus ook geen politie achter je aan, ik weet niet of dit wel met de stats wordt meegerekend maar je krijgt in ieder geval geld.

Het alarm gaat juist af als je wegrent. Als je hem met een shotgun of Colt Python in één schot doodschiet, gaat het alarm niet af, maar heb je nog wel een wanted level (Kan varieën van 1 tot 3).

Link to comment
Delen op andere websites

Als je de man achter de kassa meteen neerschiet is de overval mislukt, wacht eerst tot hij geld op de balie heeft gelegd. Daarna is het aan jou om het alsnog neer te schieten, dat moet je zelf weten..

Want zodra die man in de winkel geld afgeeft gaat het alarm af, dat is altijd zo, en je krijgt 2 wantedsterren die je niet met cheats kan kwijtraken. Ga dus naar een Pay&Spray of trek een nieuwe outfit aan.

Soms gaat het alarm gelijk af als je de winkel in stapt, dat verschilt af en toe.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...