Jump to content

Wu Zi Mu (Farewell My Love

Recommended Posts

Geplaatst:

Kan iemand mij vertellen waar ik de missie "Farewell My Love" kan vinden.. Ik kan hem echt nergens vinden.. Ik heb Wu Zi Mu uitgespeeld en word wel telkens door Cesar gebeld dat ik geld kan stelen van koeriers.. Ik heb al gekeken bij de raceboerderij van de missie Wu Zi Mu maar daar is geen nieuwe missie.. Help Me..!!

Geplaatst:
Kan iemand mij vertellen waar ik de missie "Farewell My Love" kan vinden.. Ik kan hem echt nergens vinden.. Ik heb Wu Zi Mu uitgespeeld en word wel telkens door Cesar gebeld dat ik geld kan stelen van koeriers.. Ik heb al gekeken bij de raceboerderij van de missie Wu Zi Mu maar daar is geen nieuwe missie.. Help Me..!!

Farewell my Love vind je in het Noord-westen van Badlands, ook wel gezegt helemaal ten westen van het huis van Catalina. Je herkent hem als CV op de radar. Dat je gebelt wordt voor een courier missie is redelijk normaal.

Bedoel je dat er helemaal niets meer op de radar staat?

Dan zou je een bug te pakken hebben. Het enige wat je kan doen is het spel opnieuw te starten of eens wachten. Na de missie Wu Zi Mu krijg je altijd een telefoontje van Ceasar. Je zou kun kunnen proberen om dat telefoontje te krijgen. Als je een telefoontje verwacht kun je het beste even in een auto stappen en er weer uit. Daarna krijg je een telefoontje als dat nodig is.

Geplaatst:

huh zo heet die missie in gta lcs tog ook??

stell hij staat niet op je map,, dan is de kans groot dta ''het rode rontje'' er nog wel staat.. en las die er ook nie is.. damn,, dan ben je de L*L

Geplaatst:

Normaal zou je farewell my love direct na Wu Zi Mu moeten kunnen doen. Wanneer je finisht in Wu zi mu en de tekst 'mission passed' is gepasseerd, zou er direct weer een marker moeten verschijnen aan de finish-lijn...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...