Jump to content

heel veel toeval

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hej

ik zag laatst dit filmpje. ik weet niet of het al eerder gepost is. maar vinden jullie ervan? :D

edit: ik heb het filmpje ook een keer eerder gezien en dat was toen de GTA SA net op PS2 uit was, dus ik denk dat niet iemand anders was die dat vliegtuig bestuurde

Bewerkt: door japie13
  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• ZOrange

4

• Mr. Vriecetti

3

• Svenie

3

• KillerR

3

Dat is Waanzinnig

Waar heb je dat gevonden

Erg cool jo

Dat die Vliegtuig op je gaat vliegen

Bewerkt: door Dago58x
Geplaatst:

Ja, dit filmpje stond enkele weken geleden ook al hier op het forum. Het was dus al bekend, maar het filmpje zelf blijft natuurlijk geweldig! :)

Geplaatst:

WTF!!

Het is wel fucking vet, alleen ook wel HEEL toevalig.. meschien wel een beetje TE toevalig?

ik keb wel eens geprobeer om met reen jetpack op zo een vliegtuig te kommen,, tis me alleen nooit gelukt.

er schiet me nu iets te binnen,, ken het niet een soort mta zijn ofzo? dat een bestaand iemand dat vliegtuig bestuurd,, dan blijft het nog fucking moeilijk en apart.. maar in elkgevla beter mogelijk dan dat vliegtuig er gewoon toevalig vliegt..

Geplaatst:

Het filmpje is al erg oud, ruim voor de tijd dat mta bestond. Dus dat kan het niet zijn. Maar het is wel erg vet.

Geplaatst:

Hoe kun je het niet geloven? Het staat op film... Maar het is idd al een best wel oud filmpje maar het blijft leuk om te zien

Heb dit filmpje al een stuk of 10 keer gezien. Blijft prachtig filmpje, echt strak.

Zulke dingen gebeuren alleen in GTA, niet in The Getaway, Driver of wat dan ook.

Bewerkt: door LucasV
Geplaatst:

Um!

kijk je bent een stunt aan het doen, met de bedoeling is om aan de andere kant van het meer te komen wat niet zo speciaal is, waarom zou je dat dan opnemen?

Omdat hij weet dat het tegen hem vliegt!

Ofwel is het wel TOEVAl maar dat is toch ??!??

Um!

kijk je bent een stunt aan het doen, met de bedoeling is om aan de andere kant van het meer te komen wat niet zo speciaal is, waarom zou je dat dan opnemen?

Omdat hij weet dat het tegen hem vliegt!

Ofwel is het wel TOEVAl maar dat is toch ??!??

er zijn mensen die somige stunts opnemen ;) voor fun

edit:uitleg staat in eerste tekst van filmpje :)

Bewerkt: door svenie
Geplaatst:

haha zo vet :schater:

is wel toeval ja maarja ik geloof wel dat het is gebeurt.. :Y

ik zag zelf ook es 2 vliegtuigen tegen elkaar crashen xD

ik zelf zat te denken zou er wel of niet iemand inzitten.. want volgens mij zit er in die computer gestuurde vliegtuigen niemand. helaad om dta het filpje van zulke slechte kwalitijd is, valt het niet goed te zien..

hoewel het lijkt of op het 2de plaatje je wel iemand ziet zitten...

vleigtuigcrash0dr.png

Bewerkt: door Mr. Vriecetti
Geplaatst:

Ik dacht dat de maker van dit filmpje dit eens gepost had en hij zei :

Ik wou een vet filmpje met stunts doen en toen gebeurde dit.Ik denk dat het gewoon heel toevallig is,Mta of Sa-Mp bestond nog niet dus dat kan het niet zijn.

Geplaatst:

Ik heb dit filmpje ooit eens zien staan op een andere gtaforum en dat stond er al VOOR ik hier zat.

Dus dat is al meer dan 8 maanden geleden.

Dit is gewoon toevallig, waarom is iedereen zo argwanend ?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...