Jump to content

heel veel toeval

japie13

Recommended Posts

• Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• ZOrange

4

• Mr. Vriecetti

3

• Svenie

3

• KillerR

3

Ik heb dit filmpje ooit eens zien staan op een andere gtaforum en dat stond er al VOOR ik hier zat.

Dus dat is al meer dan 8 maanden geleden.

Deze is inderdaad al heel oud. Alleen gaat dat topic daar niet over. Ik herrinner me wel dat Dizzee ooit ook al eens zo'n topic had geopend. Volgens mij is het deze: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=19686&hl=

Ontopic:

Verder is het mij iets te veel toevalig. Natuurlijk een super leuk filmpje, deze zie je dus bijna nooit. Ik dacht niet dat ik dit ooit in CoD zou zien :D . Volgens mij is er lekker met de scripts of iets dergelijkst gekuntseld.

Conclusie: Altijd leuk zo'n filmpje, alleen moet wel eerlijk zijn tegenover de leden. Lukt het mij om dit na de doen? Nee :(

Delen op andere websites

Wel toeval dat hij net een parachut bij had...

Ja, maar hij zegt dat hij een Sky Diving stunt wilde uitvoeren (En daar heb je dus parachute voor nodig). Dit wou hij doen omdat hij bezig was met het maken van een stunt film, zoals te zien is in de tekst aan het begin van het filmpje.

Delen op andere websites

oftopic ik krijg nooit een vliegtuig tegen me hoe komt dat

Of in Real Life bedoel je? Nou: omdat de vliegtuigen hiet goed ontwikkeld zijn :puh::clown:

FF serieus: ik krijg dat ook niet hoor :Y (in het spel)

Bewerkt: door ikt
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...