Bart f1 Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2006 lol wel heeeeeeeeeeeel toevallig komt nie vaak voor dat een vliegtuig je gewoon ramt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2006 Ik heb dit filmpje ooit eens zien staan op een andere gtaforum en dat stond er al VOOR ik hier zat.Dus dat is al meer dan 8 maanden geleden. Deze is inderdaad al heel oud. Alleen gaat dat topic daar niet over. Ik herrinner me wel dat Dizzee ooit ook al eens zo'n topic had geopend. Volgens mij is het deze: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=19686&hl= Ontopic: Verder is het mij iets te veel toevalig. Natuurlijk een super leuk filmpje, deze zie je dus bijna nooit. Ik dacht niet dat ik dit ooit in CoD zou zien . Volgens mij is er lekker met de scripts of iets dergelijkst gekuntseld. Conclusie: Altijd leuk zo'n filmpje, alleen moet wel eerlijk zijn tegenover de leden. Lukt het mij om dit na de doen? Nee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NaturalBornKillaNBK Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2006 Zoiets dergelijks heb ik ook wel eens gehad. Was ik net op de top van Mt. Chiliad, vliegt dat kutding op me af:P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KillerR Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2006 HaHa, zoiets heb ik ook een keer gehad maar eingelijk had je dood moeten zijn je komt tenslotte in een propellor van een vliegtuig terecht... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Markolie Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2006 Wel toeval dat hij net een parachut bij had... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2006 Wel toeval dat hij net een parachut bij had... Ja, maar hij zegt dat hij een Sky Diving stunt wilde uitvoeren (En daar heb je dus parachute voor nodig). Dit wou hij doen omdat hij bezig was met het maken van een stunt film, zoals te zien is in de tekst aan het begin van het filmpje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZOrange Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2006 hehe, ja sure! goede uitleg ja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KillerR Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 februari 2006 Je kunt ook een soort van bommetje maken: als je in het water valt en dan je parachute opentrekken! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
King Room Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2006 Pure Toeval.. Doe ik nie zomaar na R0om Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sunray Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2006 ik vind het een mooi filmpje maar wel heel heel veel toeval oftopic ik krijg nooit een vliegtuig tegen me hoe komt dat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2006 (bewerkt) zoals je zegt je hebt heel veel geluk nodig daarmee heb je er nooit 1 tegen jou Bewerkt: 21 februari 2006 door svenie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ikt Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2006 (bewerkt) oftopic ik krijg nooit een vliegtuig tegen me hoe komt dat Of in Real Life bedoel je? Nou: omdat de vliegtuigen hiet goed ontwikkeld zijn FF serieus: ik krijg dat ook niet hoor (in het spel) Bewerkt: 21 februari 2006 door ikt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KillerR Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2006 Je moet maar net geluk hebben! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2006 Wuahuaha ik zou me kapot lachen als dat met mij gebeurde Wuahuah net ook btw maarja Haha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wrieh Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2006 Te toevallig geloof r niks van Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.