Svenie Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Geplaatst: 21 februari 2006 er zijn wel bewijzen zie filmpje zelf zal je het niet direct meemaken Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Wel een goeie, mooi filmpie, dathetzo toevallig is kan best, heb zelf nog niet gehad, maar het is wel coole stunt! Reageren
Draky^ Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Haha , ik heb dat filmpje al vaker gezien . maar hij blijft wel kicken ! Draky^ Reageren
Markolie Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Sorry dat ik zo laat ben met parachut heb ik nog even over. FF weer ontopic: Ja je hebt gelijk Reageren
Mr. Vriecetti Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 oke tis waar, het blijft fucking toevalig maar ik heb het nu met eigenogen gezien. laats zete ik me xbox aan en sa. ik ging op dat punt staan waar hij er van af was gerost. ik ging naar boven, computeren en daarna eten. na ongeveer 2,5 uur was ik terug.. en jawel CJ lach in de sloot.. het blijft fucking toevalig, dat hij het opnam.. en hem precies raakte.. maar het kan dus waar zijn.. Reageren
Pietje II Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Ha ha! Leuk filmpje hoor! Alleen wel érg toevallig. Maar het kan best hoor, want ik heb ook weleens zó erg toevallige dingen meegemaakt in SA, dat ik me dit best kan voorstellen. Reageren
nasdreas Geplaatst: 6 maart 2006 Rapport Geplaatst: 6 maart 2006 Wel heeeeel erg toevallig, precies op dat moment dat je er af valt komt er eeen vliegtuig. Het was een superconies cool filmpje!!!!!! Reageren
Dagmartj Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 Erg vet filmpje. <___> DagmartJ. Reageren
GtaXandroGta Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 hij wel lollig alleen het beeld is wazig Reageren
henk__l Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 ik vraag me af hoeveel we van dit filmpje moeten geloven als het echt is is de timing wel perfect GTAFAN Reageren
oentje13 Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 Blij, Blij. Dat is geen timing dat is vet Reageren
Argon Geplaatst: 4 april 2006 Rapport Geplaatst: 4 april 2006 Lol, zo'n dingen maak je meestal alleen mee als je niet filmt. Reageren
ZOrange Geplaatst: 11 april 2006 Rapport Geplaatst: 11 april 2006 hehe! Ik zei hier altijd dat het fake was! Maar nu... Ik hjeb het zelf meegemaakt! Allé 't is te zeggen, het vloog net voor mij, inplaats van op mij. het kan dus! Reageren
Stan O. Geplaatst: 24 april 2006 Rapport Geplaatst: 24 april 2006 veet cool zthe dat dat echt lukt GTASUPAFreak Reageren
Daan007 Geplaatst: 24 april 2006 Rapport Geplaatst: 24 april 2006 Hoeso veel toeval,,, die lui hadden toevallig een camera in de hand die aan stond maarja wel vet filmpje hoor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.