gtrNL Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 (bewerkt) Hoe'istie Ik ben nieuw op dit forum... En heb een vraag... Wat is de grootste garage in San Andreas (dus hoeveel auto's kun jer maximaal inzetten)??? Ik heb de game 100% uitgespeeld en de grootste die ik heb kunnen vinden is het oude benzine-station in San Fierro (4 auto's)??? Groetjes van de Nederlandse GTA speler... Bewerkt: 13 februari 2006 door gtrNL Reageren
Typhoon Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 (bewerkt) Welkom op het forum. Heb veel plezier hier De grootste is die hanger op het verdant meadow aircraft graveyard. Met al die vliegtuig wrakken... bij de vliegschool. Die hangar is heel groot en er passen makkelijk vliegtuigen in... minder realistisch is dat er ook maar 4 auto/vliegtuigen inkunnen. Bewerkt: 13 februari 2006 door Typhoon Reageren
gtrNL Geplaatst: 13 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 Dus als ik 't goed begrijp zijn er geen garages waar je meer dan 4 auto's kunt plaatsen??? Reageren
Typhoon Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 Nee die zijn er jammer genoeg niet... beetje nep. Reageren
gtrNL Geplaatst: 13 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 Nog een vraagje... Weet iemand waar je de ''FBI rancher'' (de zwarte 4x4 van de FBI) kan vinden? Ik weet dat je hem kan krijgen met politie-achtervolgingen enzo maar dat duurt zo lang en het is moeilijk om van de politie af te komen na het stelen van de ''FBI rancher'' (ik gebruik geen cheats...)? Reageren
Typhoon Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 Ik zou het niet weten... je moet even op internet kijken voor een kaart met voertuigen.. op wikigta.org staat de exate positie nog niet... BTW: Dubbelposten mag niet (dus 2 keer achter elkaar posten zonder dat iemand er tussen heeft gepost) Gebruik daarvoor even de EDIT knop die staat naar de multi en quote knop... recht boven in het scherm wat je gepost hebt... Kijk in Dit topic voor de regels. Reageren
ZOrange Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 Kijk er zijj heel grootte garages! Het kan zijn dat er maar 4 autos in kunne, maar door een truk kan je er meer in zetten! Neem da wagen die je wilt en zet hem tegen de duer! stap nu uit en je zult zien dat de poort open gaat! Nu stap je vlug in en rij vlug naar binne! het kan wel zijn dat er soms een auto weg is! Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 (bewerkt) Weet iemand waar je de ''FBI rancher'' (de zwarte 4x4 van de FBI) kan vinden?Ik weet dat je hem kan krijgen met politie-achtervolgingen enzo maar dat duurt zo lang en het is moeilijk om van de politie af te komen na het stelen van de ''FBI rancher'' (ik gebruik geen cheats...)? Klopt, deze is vrij moeilijk te stelen. Ik heb een tip voor je. Ga bij een savehouse staat met een garage. Ik zou het savehouse in San Fierro nemen. Dat benzine station in Doherty. Schiet gewoon heel veel op de politie. Als de politie 5 sterren is zal die ranger komen. Ze stappen uit en zullen dan je dood proberen te krijgen. Save het spel, je hebt nu 0 sterren. Je denkt misschien dat nu de FBI wegrijd maar dat valt mee. Ze lopen rustig terug naar de FBI Rancher. Stap nu in de FBI Rancher, de FBI-agenten zullen uitstappen. Stap in de auto en je zult 1 ster krijgen. Rijdt de auto snel in je garage en save weer. Je bent politie vrij en hebt de FBI-Rancher in de garage. @Zethe: Zeg ik dat ik codes gebruik? Ik heb hem op deze manier in mijn garage Bewerkt: 13 februari 2006 door Ruurd31 Reageren
ZOrange Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 Ja maar ik heb hem zonder codes! effen uitleg: -je gaat ergens bij een Pay and Spray. -je zet een wagen klaar aan de pay and spray (eentje die je kan sprayen) -nu zorg je dat je 5 sterren hebt! -zorg dat je een FBI-rancher krijgt -stap uit en stap in de andere auto die je kan sprayen! ------------------------------------ Reageren
.Sharingan Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 4 autos is toch het Maximum voor in garages ! Reageren
De Huib Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 Nog een vraagje...Weet iemand waar je de ''FBI rancher'' (de zwarte 4x4 van de FBI) kan vinden? Ik weet dat je hem kan krijgen met politie-achtervolgingen enzo maar dat duurt zo lang en het is moeilijk om van de politie af te komen na het stelen van de ''FBI rancher'' (ik gebruik geen cheats...)? ik heb m gekregen door naar de leger basis te rijden. als je daar te dicht in de buurt komt krijg je heel veel sterren en dan komen die auto's achter je aan. dan kun je er een stelen en je bent dan vlak in de buurt van je landings baan. dan moet je daar heen rijden en de auto in de garage zetten en opslaan. dan ben je je sterren kwijt Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 4 autos is toch het Maximum voor in garages ! Dat is al lang gezegd hoor. Het nu over hoe je een fbi ranher kan krijgen. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 (bewerkt) Ik vroeg het alleen maar ... poehe Bewerkt: 1 maart 2006 door .Tales. Reageren
Dago58x Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 In Countryside Zijn er Helemaal te Vinden Er lopen ook agenten met Rancher's Veel Plezier.. Dago58x Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.