Jump to content

help catelina gaat me castreren

Recommended Posts

Geplaatst:

Die opdracht van die catelina dat zij zij "dit is een wandeling in het park" hoe is de makelijkste mannier om die te halen

Geplaatst:
Die opdracht van die catelina dat zij zij "dit is een wandeling in het park" hoe is de makelijkste mannier om die te halen

Hey!

Welkom op het forum :cya:

Um je moet gewoon samen met haar naar het park gaan en dan wandelen!

Je kan ook eens gaan kijken op wikigta

Geplaatst:

Nene , hetis die opdracht waarbij je winkels moet gaan beroven en 4 popetjes met een 4 quats die wil ik zeggen

Geplaatst: (bewerkt)

dit hoort hier niet in dit toppic.

en ik weet al op welke missie je het hebt.

je zou het best de mannetjes eerst neerschieten en als je alle mannetjes van de quaden hebt neergeschoten ga je om alle groene dingetjes gaan (pakjes) zo deed ik het.

sucses ;)

ahja, als je de missie niet kan kan je naar het saveaanvraagforum gaan

Bewerkt: door tallex
Geplaatst:
Nene , hetis die opdracht waarbij je winkels moet gaan beroven en 4 popetjes met een 4 quats die wil ik zeggen

Deze missie is best wel makkelijk. Zorg dat je voldoende kogels hebt en ga gewoon de Quads volgen. Als je er heel dicht op bent kun je vanaf de Quad schieten. Als je ze dood geschoten hebt ga dan gewoon de andere quads volgens. De pakketjes blijven dan liggen en verlies je geen afstand. Als het je niet lukt om ze eraf te schieten zal Catalina ook helpen, maar op den duur kom je bij een dorpje uit. Dan zullen de "boeven" afstappen en kun je ze ook dood schieten.

Op WiKiGTA heet deze missie Local Liquor Store(klik). Er staan ook leuke tips bij, vooral de eerste. Succes!

Geplaatst:

of oefen even met je quad en doe wat stunts en terwijl je aan het rijden bent schiet je ook eens op mensen of op auto's.

zo ben je er handiger mee.

(je kan er een paar zoeken en een paar in je garage zetten. zodat je nog wat kunt oefenen) ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...