Jump to content

Mogelijk?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vroeg me laatst af of het mogelijk is de bandana van een Azteca mannetje te gebruiken voor jou.

aztecs3oj.th.jpg

De twee rechtse bedoel ik. Het zou mooi zijn als dat kon.

Bedankt.

Geplaatst:

Volgens mij bedoelt die zo'n ding voor CJ :) Maja je moet die bandana gewoon uit de dff van die gasten halen en replacen door een andere, beetje lastig maar het kan

Geplaatst:

Ok bedankt, maar moet je dan zo'n dff editor ofzo hebben. Als dat zo is waar kan ik dat dan downloaden?

Heel erg bedankt.

Geplaatst:

Als je ze wil replacen IMG Tool 2.0 te hebben, kijk maar op www.gtagarage.com .

Trouwens, als je ze gewoon replaced, zal je spel waarschijnlijk crashen. Dus backup je dff'jes.

Geplaatst:

Bedankt, heb het gedownload maar ik snap er niks van. Maar ik zoek iets waarbij je de DFF kan wijzigen.

Geplaatst:
Bedankt, heb het gedownload maar ik snap er niks van. Maar ik zoek iets waarbij je de DFF kan wijzigen.

Kam IO scripts, zie de post van pimh

Geplaatst:

Jullie leggen het allemaal fout uit, dit is simpelweg alleen maar texturen, je neemt de texture van de Aztec gang guys, (weet uit mijn hoofd niet welke het is, en heb geen IMG tool bij de hand) maar die zit in de player.IMG, je cut de bandana in Photoshop van de Aztec gang guy, eruit, en neem een kleding textuur van een andere bandana, en replaced hem.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...