Backsmash Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 heel erg mooi. echt waar. de achtergrond past er misschien niet helemaal bij maar hij is prachtig. ik zou er niets aan veranderen 9.5 Reageren
Froodooo Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 De achergrond is nogal leeg, zoals ze bij veel van je Sigs zijn. Probeer wat meer effecten te gebruiken, of zet je plaatje wat groter in je Sig, dan wordt hij ook meteen gevuld. De kleuren passen niet bij de render; oranje zit er namelijk maar heel weinig tot niet in. Probeer een beetje kleuren te gebruiken die ook in je render zitten. Met de rende zelf is niks mis, die ziet er goed uit. De tekst is niet goed of slecht, gewoon normaal dus. Over het algemeen, mwah, je kan volgens mij wel beter dan dit. Achtergrond: 5.8 Kleuren: 6.3 Render: 7.8 Effecten: 7 Tekst: 7 Algehele indruk: 7 Je krijgt voor deze Sig van mij een 7, dus ik heb hem nog een beetje opgehoogd. Je kan wel beter dan dit, en blijf vooral oefenen en Tuts volgen, dan word je echt steeds beter! Succes! Reageren
Ferre Geplaatst: 13 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 Zelf vind ik de achtergrond wel mooi, maar ook niet echt bij de render passen. Maar ik blijf altijd steken bij de background, wat kan ik eraan toevoegen? Ik had er blur en een brush bij gedaan maar het blijft nogal leeg Reageren
Dogwatch Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 Ziet er mooi uit jah zoals de meeste zeggen wel een lege achtergrond maar verders top een 8 Reageren
Froodooo Geplaatst: 14 februari 2006 Rapport Geplaatst: 14 februari 2006 Zelf vind ik de achtergrond wel mooi, maar ook niet echt bij de render passen.Maar ik blijf altijd steken bij de background, wat kan ik eraan toevoegen? Ik had er blur en een brush bij gedaan maar het blijft nogal leeg Zoals ik al zei, je kunt in ieder geval je Render wat groter in je Sig zetten. Jij hebt je Renders er altijd best wel klein inzitten, zodat hij er (bijna) helemaal op past. Bij deze Render had je hem niet helemaal moeten verkleinen, maar bijvoorbeeld dat je alleen het hoofd en een stukje van het bovenlichaam ziet. Je Sig is dan ook meteen veel meer gevuld. Je kunt er ook nog allerlei effectjes aan toevoegen, met allerlei brushes, bijvoorbeeld NightSky brushes, of met een paar lijntjes bij je naam. Als je dit doet, vul je je Sig denk ik een stuk beter! Succes, en nu weer verder met de battle. Reageren
Thabit Geplaatst: 14 februari 2006 Rapport Geplaatst: 14 februari 2006 (bewerkt) Hij is een beetje te leeg, je kan inderdaad beter doen wat Froodooo zei, de render wat groter in de signature zetten. 6, met een grotere render een 8. Edit: 1 vraagje, hoezo Project A3? Bewerkt: 14 februari 2006 door Thabit Reageren
Ferre Geplaatst: 14 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 februari 2006 Ik zocht een mooie render in dat mega render pak En bedankt voor de tips Reageren
.Sharingan Geplaatst: 14 februari 2006 Rapport Geplaatst: 14 februari 2006 (bewerkt) Ik vind hem toch heel netjes gelukt hoor. Alleen de render mag ietstie pietsie groter ! En het moet een beetje opgevuld worden ! Voor de rest een 8 Bewerkt: 1 maart 2006 door .Tales. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.