killerbee Geplaatst: 10 september 2004 Rapport Geplaatst: 10 september 2004 heeft er iemand gilly messenger als iemand het heeft zou dan iemand mijn via een pm zijn mail kunnen sturen als je de instal hebt tenminste want ik wou het downloaden maar de downloadsite ligt eruit dus ik ken het nie downloaden alvast bedankt greetz patrick AKA Killerbee Reageren
Ironfist Geplaatst: 10 september 2004 Rapport Geplaatst: 10 september 2004 wat is gilly messenger? Reageren
killerbee Geplaatst: 10 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2004 wat is gilly messenger? een soort msn messenger alleen dan wa meer functies Reageren
Ironfist Geplaatst: 10 september 2004 Rapport Geplaatst: 10 september 2004 is het hetzelfde als msn plus? Reageren
killerbee Geplaatst: 10 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2004 is het hetzelfde als msn plus? nee msn plus is een addon gilly is echt iets anders je kan bij gilly ook zien wanneer er iemand op je naam drukt maar niks typt dat ken je dan ook zien is wel geinig Reageren
Ironfist Geplaatst: 10 september 2004 Rapport Geplaatst: 10 september 2004 http://www.messengerworld.nl/shownews.php?id=60 ik zou het niet downen als ik jou was Reageren
killerbee Geplaatst: 10 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2004 http://www.messengerworld.nl/shownews.php?id=60ik zou het niet downen als ik jou was ik heb hem nu en ik had hemook meteen gescand op virusen maar had er geen gevonden dus da zit wel snor :rolleyes: Reageren
Trax Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Geplaatst: 11 september 2004 Nouja, volgens dat nieuwsbericht is het af te raden het te gaan gebruiken, dus misschien dat je beter het risico niet kan nemen (voor degenen die het nog niet hebben) Reageren
Ironfist Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Geplaatst: 11 september 2004 inderdaad,ik heb er ook nog even over gedacht maar stel dat het klopt :blink: I will take no risk! Reageren
Timovich Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Geplaatst: 11 september 2004 Waarom niet dMsn??? Daar kan je in zien wanneer iemand je aanklikt/wegklikt/blokkeerd Je kan in 1 keer alle avatars jatte die iedereen heeft... Je kan de geheime vragen zien (geen antwoord ) De dMsn sites (dMsn.tk/.nl/.com) doen het nu niet... Klik hier om te downloaden! Reageren
killerbee Geplaatst: 11 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2004 Waarom niet dMsn???Daar kan je in zien wanneer iemand je aanklikt/wegklikt/blokkeerd Je kan in 1 keer alle avatars jatte die iedereen heeft... Je kan de geheime vragen zien (geen antwoord ) De dMsn sites (dMsn.tk/.nl/.com) doen het nu niet... Klik hier om te downloaden! heb ik al gehad maar ik vind het nie echt soepel lopen maar bij dmsn heb je wel mooie achtergronden :lol: Reageren
Ironfist Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Geplaatst: 11 september 2004 als ik bij dmsn inlog,blijft er maar staan dat ie inlogt? wat is er fout? Reageren
Robin2130 Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Geplaatst: 11 september 2004 Bij mij werkt dMSN als een zonnetje en heeft ook veel meer fuctie's dan MSN Messenger maarja ik heb ook gilly messenger gehad maar dat vind ik een k*tprogramma Reageren
W1ckeD Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Geplaatst: 11 september 2004 Waarom niet dMsn???Daar kan je in zien wanneer iemand je aanklikt/wegklikt/blokkeerd Je kan in 1 keer alle avatars jatte die iedereen heeft... Je kan de geheime vragen zien (geen antwoord ) De dMsn sites (dMsn.tk/.nl/.com) doen het nu niet... Klik hier om te downloaden! Kijk daar kan ik wat mee ik was die al kwijt ik ken gilly messenger niet! Maar zo te horen niet echt een fijn progje maarja is maar waar je van houd he! :lol: Reageren
Robin2130 Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Geplaatst: 11 september 2004 Wel kicke die dMSN dan kan je vloeiend frans lulle zonder dat je 1 woord kent :lol: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.