Arjen Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2006 (bewerkt) Klik op het logo voor het Graphics Team! Bewerkt: 13 april 2006 door Arjen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2006 Type: Signature Stijl: Tech Style Grootte: Mag je zelf weten. Kleuren: Grijz, Wit, Aqua Blauw Render (optioneel): Plaatje: Klik (ik kon niet een echt plaatje vinden... maar ik wil zoiets... Soort text: Typhoon Rand: 2px (een kleur die bij de andere kleuren past) Extra: Ik hoop dat dit lukt! BTW: goed idee Arjen. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2006 Type:signature Stijl:tech style Grootte:de maximum groote Kleuren:zwart Render (optioneel):/ Plaatje:klik Soort text:svenie Rand:groen Extra:niets Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dogwatch Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2006 (bewerkt) Type: Signature Stijl: Weet niet doe maar iets Grootte: Max groote Kleuren: Oranje , geel of als dat er niet uitziet doen dan maar wat er het best bijpast Render (optioneel): Plaatje: Plaatje1 Plaatje2 Plaatje3 Soort text: The Gaming Gang Rand: Wit of zwart wat past [bedankt voor de mooie sig] Bewerkt: 14 februari 2006 door Dogwatch Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Italian Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2006 (bewerkt) Type:signature Stijl:ong. jaren 30 stijl. Oud dus Grootte:500x150 Kleuren:wat er bij past Render (optioneel):/ Plaatje: Soort text:Alessio en Nederlands elftal Rand:wat jij erbij vindt passen Extra:niks speciaals Plaatje: of als het niet lukt graag deze Bewerkt: 13 februari 2006 door The Italian Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2006 (bewerkt) Type: Avatar Stijl: een ava zoals mijn sig Grootte: max grootte (64 op 64 zeker?) Kleuren: zoals sig Render (optioneel): Plaatje: Soort text: Rand: geel (sig) Extra: de sig: Bewerkt: 13 februari 2006 door VforV Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kristof01 Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2006 (bewerkt) Type: Avatar stijl: ruimte Grootte: max grootte kleuren: / zie achtergrond Plaatje:klik text: LWSO achtergrond:klik rand:een die bij de text past extra:/ Bewerkt: 15 februari 2006 door kristof01 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2006 [URL=http://imageshack.us][IMG=http://img119.imageshack.us/img119/9246/gaminggang2qz.gif][/URL] VOLTOOID! Deze signature is voltooid. Niet goed, vraag dan een nieuwe aan of laat het zoals het nu is. Het is verboden deze designs te misbruiken zonder toestemming van de eigenaar van dit design. Voor meer informatie kijk in dit topic, op de bovenste plank. Heb je vragen? Meld het bij mij. Ik kan er aan doen wat je wilt. Bedanken en geld storten kan via PB. PayPal is ook goed. Graphics Team - Aanvraag: Dogwatch Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Triforce Wizzard Geplaatst: 14 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2006 (bewerkt) Type: Signature Stijl: gangster achtig Grootte: normale grootte Kleuren: rood / zwart/ Render (optioneel): mooie iig Plaatje:KLIK Soort text: Maakt niet ( bijpassende ) Rand: Ja Extra: rechts boven mijn naam '' Tupac Shakur in het midden ''VS'' dat langzaam weg valt en weer tevoorschijn komt ( zie mijn ava ) en dan links onder '''Ezra'' ik hoop dat het een beetje duidelijk is wacht op mijn signature en veel succes Bewerkt: 14 februari 2006 door Triforce Wizzard Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 14 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2006 (bewerkt) Type:Signature Stijl:Brush Grootte:450x100 Kleuren:Wit Zwart Grijs door elkaar ! Render (optioneel):Geen Plaatje:Plaatje 1 (kies maar ene) Plaatje 2 Soort text:Hayley(boven aan) een mooi Hartje(in het midden) Jochim (onderaan)(rechtsonder heel klein Tales) Rand:Mooie Border Extra:Niks ! Thx ! (dit is veel beter georganiseerd ,,, met ook betere mensen in het Ps Team) Bewerkt: 14 februari 2006 door Tales Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Talietje Geplaatst: 14 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2006 (bewerkt) Type: signature Stijl: dit mag je zelf beslissen Grootte: max. grootte Kleuren: zoals het is Render (optioneel): Plaatje: klik Soort text: "NBA" in drukletters in het prentje en max. grootte Rand: laten zoals het plaatje is Extra: niets Bewerkt: 14 februari 2006 door tallex Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 14 februari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2006 kristof01, Triforce Wizzard, tallex: Het is de bedoeling om je lijstje in te vullen. Alles dus. En als je de regels leest zie je dat het verplicht is een plaatje te laten zien. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SamShine Geplaatst: 14 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2006 (bewerkt) Type: Signature Stijl: - Grootte: 130x360 (beetje wijzigen mag) Kleuren: Lichtroze met Lichtgeel! Render (optioneel): - Plaatje: Dit Plaatje Soort text: Big-Loser faden naar Grootste Loser Ooit! Rand: Border 1 pixel Extra: Dat faden! Alvast bedankt! EDIT: Link aangepast! Bewerkt: 15 februari 2006 door Big-Loser Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 14 februari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2006 http://img123.imageshack.us/img123/1536/vforv3gl.jpg VOLTOOID! Deze avatar is voltooid. Niet goed, vraag dan een nieuwe aan of laat het zoals het nu is. Het is verboden deze designs te misbruiken zonder toestemming van de eigenaar van dit design. Voor meer informatie kijk in dit topic, op de bovenste plank. Heb je vragen? Meld het bij mij. Ik kan er aan doen wat je wilt. Bedanken en geld storten kan via PB. PayPal is ook goed. Graphics Team - Aanvraag: VforV Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 14 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2006 http://img123.imageshack.us/img123/1134/voetbal6di.gif[/kODE] [size=7][b][color=orange]VOLTOOID![/color][/b][/size] Deze Signature is voltooid. Niet goed, vraag dan een nieuwe aan of laat het zoals het nu is. Het is verboden deze designs te misbruiken zonder toestemming van de eigenaar van dit design. Voor meer informatie kijk in dit topic, op de bovenste plank. Heb je vragen? Meld het bij mij. Ik kan er aan doen wat je wilt. Bedanken en geld storten kan via PB. PayPal is ook goed. [b]Graphics Team[/b] - Aanvraag: The Italian Veel plezier ermee! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts