Triforce Wizzard Geplaatst: 14 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2006 Type: SignatureStijl: gangster achtig Grootte: normale grootte Kleuren: rood / zwart/ Render (optioneel): mooie iig Plaatje:KLIK Soort text: Maakt niet ( bijpassende ) Rand: Ja Extra: rechts boven mijn naam '' Tupac Shakur in het midden ''VS'' dat langzaam weg valt en weer tevoorschijn komt ( zie mijn ava ) en dan links onder '''Ezra'' ik hoop dat het een beetje duidelijk is wacht op mijn signature en veel succes @ ARJEN : geEDIT wacht nu op mijn sign Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Giorgo Geplaatst: 14 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2006 Type: Signature. Stijl: Grunge, Abstract ?? Grootte: 400x150. Kleuren: Het plaatje . Render (optioneel): Plaatje: Eminem Paper. Soort text: Giorgo ergens en nog ergens anders 8 Mile. Rand: 1 Px wit. Extra: Succes en alvast bedankt. Giorgo _____________ Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2006 http://img46.imageshack.us/img46/5498/svenie7oa.png VOLTOOID! Deze *type is voltooid. Niet goed, vraag dan een nieuwe aan of laat het zoals het nu is. Het is verboden deze designs te misbruiken zonder toestemming van de eigenaar van dit design. Voor meer informatie kijk in dit topic, op de bovenste plank. Heb je vragen? Meld het bij mij. Ik kan er aan doen wat je wilt. Bedanken en geld storten kan via PB. PayPal is ook goed. Graphics Team - Aanvraag: svenie Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Italian Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2006 Bedankt man hij is zekers mooi Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 15 februari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2006 Bedankt man hij is zekers mooi Hey ik vind het geweldig dat je hem een complimentje geeft, maar wil je aub dit via PB doen. Dan kan ik alles makkelijker bijhouden en blijft het topic schoon. MEDEDELING Achille en Gizmo joined. Synchro left. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2006 (bewerkt) Ik zie dat Achille en Gizmo zijn gejoind... dus ik post weer even mijn oude lijstje.. ik denk dat hun wel zo'n sig kunnen maken! Type: Signature Stijl: Tech Style Grootte: Mag je zelf weten. Kleuren: Grijz, Wit, Aqua Blauw Render (optioneel): Plaatje: Klik (ik kon niet een echt plaatje vinden... maar ik wil zoiets... Soort text: Typhoon Rand: 2px (een kleur die bij de andere kleuren past) Extra: een leuke animatie zou ook vet zijn. Ik hoop dat het lukt. Bewerkt: 15 februari 2006 door Typhoon Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 15 februari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2006 (bewerkt) http://img136.imageshack.us/img136/5778/giorgo4zs.jpg VOLTOOID! Deze signature is voltooid. Niet goed, vraag dan een nieuwe aan of laat het zoals het nu is. Het is verboden deze designs te misbruiken zonder toestemming van de eigenaar van dit design. Voor meer informatie kijk in dit topic, op de bovenste plank. Heb je vragen? Meld het bij mij. Ik kan er aan doen wat je wilt. Bedanken en geld storten kan via PB. PayPal is ook goed. Graphics Team - Aanvraag: Giorgo Bewerkt: 16 februari 2006 door Arjen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Triforce Wizzard Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2006 Type: Signature Stijl: gangster achtig Grootte: normale grootte Kleuren: rood / zwart/ Render (optioneel): mooie iig Plaatje:KLIK Soort text: Maakt niet ( bijpassende ) Rand: Ja Extra: rechts boven mijn naam '' Tupac Shakur in het midden ''VS'' dat langzaam weg valt en weer tevoorschijn komt ( zie mijn ava ) en dan links onder '''Ezra'' ik hoop dat het een beetje duidelijk is wacht op mijn signature en veel succes @ ARJEN : geEDIT wacht nu op mijn sign kun je mij meteen ook ff een 2pac - sign maken Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MadMike Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2006 (bewerkt) Type: signature + avater Stijl: Grootte: wat toegestaan is Kleuren: wazig oranje met een beetje blauw Render (optioneel): Plaatje: zie extra Soort text: MadMike Rand:zwart Extra: de toyota supra uit the fast en de nissan skyline uit 2 fast en 2 furious als plaatje zou tof zijn hopelijk kom je er uit suc6 en alvast bedankt Bewerkt: 16 februari 2006 door MadMike Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 15 februari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2006 kun je mij meteen ook ff een 2pac - sign maken Ik zou het fijn vinden als je het bovenste topic even las en een paar posts van mij terug ook nog even bekeek. Graag niet posten, danku! @ MadMike: Zou je een plaatje willen opzoeken, op Google.nl oid. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaddyPimp Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2006 (bewerkt) Type: Signature Stijl: Spider Loc Grootte: 400x150 Kleuren: Lichtblauw en wit Render (optioneel): Plaatje: Plaatje 1, plaatje 2 (Alleen dat logo in het midden) Soort text: Spider Loc, en daar iets kleiner onder DaddyPimp Rand: 1 Pixel, wit Extra: Text mag bewegend zijn. DaddyPimp Deze request hoeft niet meer gedaan te worden! Ik heb besloten hem zelf te gaan maken. Bewerkt: 16 februari 2006 door DaddyPimp Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MadMike Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2006 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Triforce Wizzard Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2006 Aanvraag Triforce Wizzard - Wordt gedaan door Ferre [dline: 16feb] het is vandaag de 16e maar zie hem nog niet ? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dogwatch Geplaatst: 16 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2006 (bewerkt) Type: Signature Stijl: waat mooi staat Grootte: Max Kleuren: ..... Render (optioneel): Plaatje: Plaatje Soort text: Dogwatch Rand: wat mooi staat Extra: die spikes op de halsband van die bulldog staan rode en witte punten ik wil dat die steeds van kleur veranderen dus rood word dan wit en steeds zo. En Dogwatch moet als dat lukt in deze lettertyp : Lettertyp Gr dogwatch Bewerkt: 16 februari 2006 door Dogwatch Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 16 februari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2006 Aanvraag Triforce Wizzard - Wordt gedaan door Ferre [dline: 16feb]het is vandaag de 16e maar zie hem nog niet ? Hallo, POST HIER NOU NIET!!! Is dit duidelijk genoeg? Sjonge jonge zeg.. Dit soort dingen moet je aan Ferre vragen, via PB dus!! Lees de eerste post eens door! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts