Sunray Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 ik maak een filmpje maar hoe spring je nu zover ik bedoel dan bv je rijdt op een ramp hoe kan je dan verder wegvliegen in de lucht ik vlieg nauwelijks weg en bij andere filmpjes die vlieg 10 dubbel verder dan mij (ik heb het spel op ps2) help me Reageren
ZOrange Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 Wel je kan dit doen door je bike skill op te krikken door veel te rijden ! Ook kan je een cheat doen dan spring je 10x hoger dan normaal ->Geef maximaal voertuig skill (Fietsen, Vliegen, Varen etc.) Square, L2, X, R1, L2, L2, Left, R1, Right, L1, L1, L1 ->Mega Jump CJ kan nu veel verder/hoger springen als normaal Up, Up, Triangle, Triangle, Up, Up, Left, Right, Square, R2, R2. Reageren
Sunray Geplaatst: 13 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 van die 10 maal hoger springen is dat ook met de auto Reageren
Talietje Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 met een fiets springen is l2 of het was r2. Reageren
Sunray Geplaatst: 13 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 kan je met een auto 10 keer hoger spring of met een motor bij die jumpings Reageren
Talietje Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 je zei daarnet met een auto! Reageren
Dizzee Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 Nee, met een auto is er geen mogelijkheid of truukje om verder te gaan springen. Hoe sneller je gaat, hoe verder je springt natuurlijk. Dus bij auto's moet je gewoon een zo'n lang mogelijke aanloop nemen. Bij motoren is er dan wel iets waarmee je je motor sneller kan doen gaan. Welke besturing het is voor de PS2 weet ik niet, ik dacht dat je de analog stick naar voor moest duwen. Dan ga je naar voor leunen op je motor en sneller gaan. Gevolg = verder springen vanaf een ramp.. Reageren
Sunray Geplaatst: 13 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 bedankt dizzee en voor de auto gebruik ik wel nitro Reageren
Sunray Geplaatst: 14 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 februari 2006 kun je me is een voorbeeld geven hoe je rap bij een moter gaat is het misschien gewoon vooruit leunen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.