BrammetjeBont Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 ik heb een tijdgeleden de n00bmod v2.0 (http://www.gtagames.nl/home/download.php?view.338) gedownload maar nu wil ik weer de gewone... ik heb dus een paar backups gedld. maar volgens mij heb ik ook nog GTA_SA.EXE nodig(de orginele) heeft iemand deze misschien? Reageren
Typhoon Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 Dit kunnen we je niet geven.... je zal je GTA SA op nieuwe moeten instaleren... dat is makkelijker... GTA_SA.exe is het opstart bestand, dus dat kunnen we je niet geven. Je zal iets andere op internet op moeten zoeken. Reageren
BrammetjeBont Geplaatst: 13 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 ik heb de cd niet meer waarom kan het opstart bestand niet gegeven worden dan? Reageren
RonaldVC Geplaatst: 14 februari 2006 Rapport Geplaatst: 14 februari 2006 Omdat zulke bestanden normalerwijs op de dvd staan van SA, dus een herinstallatie is de oplossing voor jouw probleem. Tja, en hoe kunnen wij weten dat jij SA niet gedownload hebt (illegaal dus). Het feit dat jij zegt dat je de cd niet meer hebt is aardig twijfelachtig, dat moet jij ook toegeven.. Als je nou kan laten zien dat je een legaal gekochte versie hebt, wordt het verhaal al heel anders.. Dus vandaar kan dit forum je niet helpen met dit verzoek.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.