Markolie Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 Die skins, hoe kun je die op de X-Box veranderen? Reageren
djaa Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 dit kan dacht ik niet ik heb zelf ook alles geprobeert Reageren
ZOrange Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 Ik denk dat je daarvoor Xbox Live nodig hebt! Omde files te kunnen downloaden en de nodige progs! want een Xbox is het zelde als een PC Reageren
Markolie Geplaatst: 13 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 Jammer jongen, het leek me zo leuk... Reageren
djaa Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 Ik denk dat je daarvoor Xbox Live nodig hebt!Omde files te kunnen downloaden en de nodige progs! want een Xbox is het zelde als een PC nee dit zal niet lukken de xbox is wel het zelfde als een pc maar hoe gta op cd is geplaats is veel anders en via xbox live kan het niet Reageren
Alexy Geplaatst: 5 maart 2006 Rapport Geplaatst: 5 maart 2006 OP de X-BOX zit volgens mij ook gewoon Windows, alleen ja kan er niet bij. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.