XxGiOxX Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 Kan iemand mij helpen Iets mooiere backgrounds te maken ik kan nu alleen nog maar Clouds als background ;p:S.Kan iemand mij een simpele en leuke leren.nou als je dat zou willen Doen zware probz voor die gene me msn is *Email Adres verwijderd* En ja ik zie hier mooie designs en Niels die is wel mooi die van jou. pLZ HELP ME >>> Door .Levi.: Email adres verwijderd. Het is niet toegestaan om die openbaar op het forum te plaatsen.<<< Reageren
Upstream Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 Hallo XxGiOxX, en welkom op het forum 1. email adressen zijn niet toegestaan op dit forum, deze graag verwijderen. 2. Dit is de tutorial database, hier staan alleen maar tutorials. En genoeg over backgrounds. zoals deze en deze of deze of deze, of kijk gewoon hier Nog een fijne tijd op het forum Reageren
XxGiOxX Geplaatst: 24 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Ik weet nu al wat meer ..Komt goed bedankt.. Maar hoe doe ik een plaatje hier onder _______________________________________________________ hierhierhier.. Reageren
need my speed Geplaatst: 24 februari 2006 Rapport Geplaatst: 24 februari 2006 Dat is je signature (afgekort als sig). Je kan alles over sigs vinden in de FAQ, die bij regels & mededelingen staat. Reageren
XxGiOxX Geplaatst: 25 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 Doe niet moeilijk zeg noumaar hoe ik t doe,want me foto hieronder,Netzoals jou Reageren
Ferre Geplaatst: 25 februari 2006 Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 (bewerkt) Doe gewoon even rustig. en kijk hier gewoon even goed rond. Hier vind je alle informatie. In de gepinde topics je hoeft niet alles te lezen, maar er staat wel veel in Bewerkt: 25 februari 2006 door Ferre Reageren
XxGiOxX Geplaatst: 25 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 februari 2006 (bewerkt) kom op msn ferre >>> Door .Levi.: Vraag dit soort dingen gewoon via PB<<< Bewerkt: 27 februari 2006 door .Levi. Reageren
XxGiOxX Geplaatst: 10 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 Hoe verwijder ik deze ding Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 10 maart 2006 Rapport Geplaatst: 10 maart 2006 7Die je nu als signature hebt? Als je dat bedoeld dan ga je naar "Instellingen". Links zie je de kolom 'Menu' staan, als je even naar beneden kijkt zie je daar staan 'handtekening'. Verderwijder alles wat er staat, en dan klik je op 'update mijn handtekening'. Bedoel je die in je post? Bedoel je dit? Edit dan je bericht en verwijder de link van je plaatje. Dan druk je op bericht bewerken of op klaar (bij snel bewerken). Nu is het verwijderd en klaar. Hij is weg. Reageren
XxGiOxX Geplaatst: 11 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Nee,heel deze ding.. GIO dit weg van de forum Gewoon dat dit er niet meer staat:P Dat niemand dit meer kan zien Reageren
Ferre Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Nee,heel deze ding.. GIO dit weg van de forumGewoon dat dit er niet meer staat:P Dat niemand dit meer kan zien Dus je wilt dat je topic verwijderd wordt? Dat hoeft niet per sé, je kunt het topic ook gewoon laten rusten Reageren
XxGiOxX Geplaatst: 11 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Oo is goed,maar hoe verwijder ik m ? Reageren
.Levi. Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Jij kunt jou eigen topic niet verwijderen, alleen moderators van dit sub fora of G-mod en hoger. Moved > Algemeen. Reageren
XxGiOxX Geplaatst: 21 maart 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2006 (bewerkt) Oo ok. Zou je dat dan aub voor me willen doen Levi. Vind deze Topic nogal Newberig Kutgw >>> Door .Levi.: Ik laat het topic gewoon open, het is niet nodig om hem opslot te doen.<<< Bewerkt: 22 maart 2006 door .Levi. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.