kees1991 Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 (bewerkt) wie wil er voor mij een model wat die slef gemaakt heeft uploden. ik hat wel 3d studio max maar kan er niks mee. het moet wel een 3ds bestant zijn ik wil graag een keer porberen om model ingame te setten maar dat wil niet met een chetshup model. Bewerkt: 14 februari 2006 door kees1991 Reageren
Wazuup Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 Wil je een .3ds file? Reageren
Bradley H. Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 kun je je vraag wat verduidenlijken, want dit snapt niemand. En probeer het een beetje ABN te houden . Reageren
Blastov Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 kun je je vraag wat verduidenlijken, want dit snapt niemand.En probeer het een beetje ABN te houden . Hij wilt een model in sa zetten, geloof ik Reageren
T_N_T Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 asl je tog niets met max kan waarom wil je dan een file? maak anders gewoon een box in max en export die naar diff.... Reageren
kees1991 Geplaatst: 18 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 je kunt ook de hele vraag lesen. ik wil graag een keer porberen om model ingame te setten maar dat wil niet met een chetshup model. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 (bewerkt) Maak dan gewoon zoals TNT zei een simpele box en geef hem ff snel een texture. Dan in San Andreas zetten. Als het toch een test is is het niet nodig om een ingewikkeld model te maken . @Bradley, hij is dyslecties (ik volgens mij ook want ik weet niet hoe je dat schrijft ) Bewerkt: 18 februari 2006 door Jorge_F Reageren
burpicane Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 @jorge alleen mensen met dislectie weten hoe je het schrijft Reageren
gangster28 Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Volgens mij wil hij een dff een txd en een coll van iemand om proberen ingame te zetten of niet? Reageren
Blastov Geplaatst: 18 februari 2006 Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 Ja, ik weet ook niet waarom, download gewoon een model van internet, dan hoef je niet zo lang te wachten totdat wij een model geven Reageren
kees1991 Geplaatst: 18 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 februari 2006 nee ik wil gewoon een simpel iets om het in game te proberen t seten een 3d.s file maar ik heb geen sin om 3dmax de dounloden want dat duurt so lang aleen maar om ff wat te testen Reageren
Flame^ Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 nee ik wil gewoon een simpel iets om het in game te proberen t seten een 3d.s file maar ik heb geen sin om 3dmax de dounloden want dat duurt so lang aleen maar om ff wat te testen Erm, het zo toch echt wat fijner zijn als je wat duidelijker typt. Als je een .3ds file wilt, dan exporteer je in Sketchup toch gewoon naar een 3ds file? Ik meende dat dat kon . Reageren
kees1991 Geplaatst: 19 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 dat heb ik al geprobeert dat wil niet en op internet staan geen gratis models. ik wil gewoon graag een 3ds file sonder txd. Reageren
DaBeast Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 Kijk eens op 3dlinks.com . Daar staan vast wat models op die je kan gebruiken. Greetz Reageren
Flame^ Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 dat heb ik al geprobeert dat wil niet en op internet staan geen gratis models. ik wil gewoon graag een 3ds file sonder txd. www.max-realms.com <---- Zelfs gratis auto models . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.