keesonline17 Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2006 Hallo, Ik heb even een nieuwe mod erin gezet. Maar ik vind de auto nergens (deluxo). Weet iemand waar die staat? Heb zeker half uur rond zitten rijden. Gr Kees. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bling Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2006 Hij rijdt nergens rond, maar staat alleen in de Sunshine Auto Showroom. Je moet hiervoor wel eerst het gebouw kopen, en de eerst lijst met auto's voltooid hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
keesonline17 Geplaatst: 13 februari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2006 (bewerkt) Ik heb alle races gedaan van die auto show room. En het gebouw dus ook gekocht maar de auto staat er helaas niet . Er staat geen auto binnen En wat bedoel jee met "de eerst lijst met auto's halen. "? Er staat bij mij op dit moment alleen een bmw Gr Bewerkt: 13 februari 2006 door keesonline17 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2006 Bij de Sunshine Garage moet je vier import-lijsten voltooien. Je vind de importgarage in de kelder. Zie ook WikiGTA. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
keesonline17 Geplaatst: 14 februari 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2006 Ik heb lijst 1 gehaald. Deluxo steld weinig tot niks voor.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.